Rośnie rynek nieruchomości

Preferowane lokalizacje biur to parter w budynku znajdującym się przy ruchliwym ciągu komunikacyjnym.
Czwartek
06.01.2011
W październiku 2010 roku ruszyła pierwsza franczyza Emmersona. Kolejne 30 punktów sieć planuje uruchomić w 2011 roku.
 

Po 16 latach działalności Emmerson może się pochwalić 16 punktami własnymi, z czego ostatnie otwarcie miało miejsce w Płocku. Rozwój firmy poprzez franczyzę pozwoli na powstanie większej liczby biur. Do końca 2011 roku ma działać 30 placówek prowadzonych przez partnerów. Pierwszą z nich jest lokal, który znajduje się w Białymstoku.

- Oferta produktowa Emmersona opiera się na siedmiu segmentach rynku, są nimi: nowe nieruchomości mieszkaniowe (rynek pierwotny), nieruchomości mieszkaniowe (rynek wtórny), nieruchomości komercyjne, zarządzanie nieruchomościami, wyceny i analizy, doradztwo finansowe i inwestowanie w nieruchomości. Franczyzodawca poszukuje partnerów głównie w miastach wojewódzkich, również według dawnego podziału administracyjnego kraju, kiedy było ich 49 - mówi Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson.

Koszt inwestycji w biuro franczyzowe wynosi ok. 50 tys. zł. W skład tej kwoty wchodzi opłata licencyjna (20 tys. zł), zakup wyposażenia lokalu oraz elementów identyfikacji wizualnej. Opłata miesięczna zależy od liczby pracowników partnera i wynosi 600 zł od osoby, jednak nie mniej niż 1,8 tys. zł. Wpłata na fundusz marketingowe to 300 zł miesięcznie.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz