Salad Story coraz większe

Kandydat na franczyzobiorcę Salad Story musi dysponować lokalem gastronomicznym w centrum handlowy o powierzchni przynajmniej 40 m2, jeśli jest on zlokalizowany w food court’cie. Oddzielne pomieszczenie z własnymi stolikami musi mieć powyżej 80 m2.
Środa
12.01.2011
Sieć zmienia menu i otwiera nowe restauracje.
 

W przyszłym tygodniu sieć powiększy się o kolejny punkt własny. 10. lokal spod znaku Salad Story zostanie otwarty w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu. Do tej pory w sieci działało sześć własnych lokali w Warszawie, dwa w Poznaniu i jeden we Wrocławiu, a także trzy punkty franczyzowe – w Krakowie, Bielsku-Białej i Bydgoszczy.

- To nie koniec planowanych otwarć. W pierwszej połowie lutego działalność rozpocznie następny lokal własny w Warszawie, a na początku kwietnia powstanie lokal franczyzowy w Galerii Słonecznej w Radomiu - mówi Anna Koczarska z biura prasowego Salad Story.

W okresie zimowym operator sieci restauracji serwujących przygotowywane na oczach klientów sałatki wprowadził też nową propozycję do menu. Oferowane do tej pory sałatki zostały wzbogacone o dodatek w postaci ciepłych mięs.

Przewidywana kwota inwestycji potrzebna do otwarcia własnego punktu Salad Story to 250 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 30 tys. zł, a kandydat na franczyzobiorcę musi dysponować lokalem gastronomicznym w centrum handlowy o powierzchni przynajmniej 40 m2, jeśli jest on zlokalizowany w food court’cie. Oddzielne pomieszczenie z własnymi stolikami musi mieć powyżej 80 m2.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz