Ubrania Quadri Foglio sprzedawane są nie tylko w Polsce, ale również u naszych wschodnich i południowych sąsiadów.
Wtorek
18.01.2011
Quadri Foglio, sieć sklepów z odzieżą dziecięcą, otworzyła kolejne sklepy.
 

W grudniu do sieci dołączyły dwie nowe placówki – salon własny w Gorzowie Wielkopolskim oraz salon franczyzowy w Bochni. Tym samym sieć Quadri Foglio zakończyła ubiegły rok liczbą 55 placówek. Firma zapowiada też kolejne otwarcia.
- Jesteśmy w trakcie rozmów z potencjalnymi partnerami. Przygotowujemy się też do otworzenia nowych salonów firmowych - mówi Marek Smogór, prezes zarządu Thai-Mark, firmy zajmującej się rozwojem sieci Quadri Foglio.

Firma stawia na stabilny rozwój sieci. Priorytetem nie jest dla niej tempo rozwoju, ale jakość otwieranych placówek i dobra współpraca z franczyzobiorcami.
- Naszą strategię rozwoju budujemy na mocnych fundamentach wiedzy zdobywanej przez blisko 15 lat. Dlatego chcemy tworzyć sieć sprzedaży spokojnie, krok po kroku - wyjaśnia Marek Smogór.

Sklepy Quadri Foglio mieszczą się najczęściej w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Optymalna powierzchnia lokalu to 50-60 m2. Opłata licencyjna wynosi 1 tys. zł za m2 powierzchni sklepu. Thai-Mark pomaga przyszłym franczyzobiorcom w znalezieniu odpowiedniego lokalu. Zapewnia również wyposażenie salonu oraz jego pełne zatowarowanie. Punkt zaczyna być rentowny po dwóch sezonach, a cała inwestycja zwraca się po dwóch latach.

(mak)


Magdalena Krocz