Multi Punkty najczęściej otwierają osoby, które prowadzą już własną działalność gospodarczą np. w dziedzinie pośrednictwa finansowego czy ubezpieczeniowego.
Czwartek
27.01.2011
Multi Punkt zamierza w tym roku podwoić liczbę swoich Punktów Obsługi Klienta.
 

W Multi Punktach można zapłacić rachunki, doładować telefon, ale również zlecić wykonanie tłumaczenia we wszystkich językach europejskich. Osoba prowadząca Punkt Obsługi Klienta tej sieci samodzielnie decyduje, które produkty proponowane przez Multi Punkt zostaną zaproponowane klientom w danej placówce franczyzobiorcy.

- Wielu naszych konkurentów realizuje tylko płatności z kodami kreskowymi, w naszych placówkach można dokonać płatności zarówno z kodem, jak i bez niego. To dodatkowy atut dla naszych przyszłych franczyzobiorców - mówi Dawid Modro, prezes zarządu Multi Punkt sp. z o.o. - Chcąc zapewnić klientom najwyższą jakość świadczonych usług dokładnie monitorujemy współpracę z franczyzobiorcami. Taka weryfikacja umożliwiła nam podzielenie franczyzobiorców na klasy. Najlepsi otrzymują najkorzystniejsze zasady współpracy oparte na wzajemnym zaufaniu, a z najgorszymi zmuszeni jesteśmy rozwiązać umowę i zakończyć współpracę - wyjaśnia Dawid Modro.

Budowa sieci Multi Punkt została rozpoczęta na początku 2010 roku. Obecnie działa w niej ponad 70 jednostek franczyzowych. Podejmując rozbudowane działania marketingowe firma chce do końca 2011 roku podwoić liczbę swoich placówek.

- W ciągu dwóch pierwszych tygodni 2011 otworzyliśmy trzy nowe placówki: w Obornikach Wlkp., Pniewach oraz Radomiu. Pracujemy również nad wprowadzeniem nowych produktów. Wśród nich znajdą się m.in. usługi finansowe np. pożyczki pieniężne oraz pośrednictwo kredytowe i ubezpieczeniowe - wymienia Modro.

Multi Punkty najczęściej otwierają osoby, które prowadzą już własną działalność gospodarczą np. w dziedzinie pośrednictwa finansowego czy ubezpieczeniowego lub prowadzą własny sklep. Do rozpoczęcia współpracy wystarczy komputer z dostępem do Internetu, drukarka i skaner. Przyszły franczyzobiorca przechodzi szkolenie produktowe.

- Obserwujemy tendencję na rynkach usług finansowych do konsolidacji sprzedawanych produktów oraz dążenie klienta indywidualnego do załatwienia wszystkich spraw w jednym „okienku”. Chcąc sprostać powyższym wymogom proponujemy kompleksową obsługę w jednym miejscu w sposób przejrzysty i łatwo dostępny - mówi Dawid Modro

(mak)


POPULARNE NA FORUM

Gdzie kupić meble do warsztatu?

Moim zdaniem mówiąc o wyposażeniu warsztatu, warto pomyśleć także o takich produktach, jak spreżarki. Duży ich wybór znajdziemy w ofercie Almig...

56 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Pralnia: Czysty zysk

Bardzo dobre pytanie, i moim zdaniem super sprawa jesli cheszto zrobić w duzy miescie to nawet takie coś jak Extra Clean - usługi porządkowe sie utrzyma

3 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

magazyny samoobsługowe to świetna sprawa, szukam teraz czegoś w Krakowie, może ktoś coś? :)

1 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Drukują i zarabiają

Świetna sprawa, jeśli szukacie akcesoriów do drukarek to polecam zajrzeć tutaj: Raf Tech - tusze do drukarek mają świetną ofertę i warto z nimi wejść we współpracę.

8 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Fotografia ślubna

Jeśli chodzi o sprawy ślubne to polecam zainteresować się takim czymś jak agencje ślubne ja np polecam tą: http://mr-mrs.com.pl/ , są bardzo dobrzy w tym co robią i...

2 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
Sprzedaż zaproszeń ślubnych - czy to się opłaca?

http://stronawesela.pl

16 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
Sprzedaż zaproszeń ślubnych - czy to się opłaca?

Zawsze można odsprzedawać gotowe zaproszenia: https://stronawesela.pl/ ma taką opcje szukasz klientów dostajesz rabat partnera np 15% i to twój zarobek.

16 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
Fotografia ślubna

Cześć, czy ktoś z Was ma doświadczenie w fotografii ślubnej? Czy jest to opłacalny biznes? Zainspirowałam się pięknym zdjęciami i chciałabym też działać w tym...

2 wypowiedzi
ostatnia 10.04.2018
zobacz więcej na forum