Bieżący rok Fiero Pizza chce zakończyć z liczbą 10 -20 placówek na terenie centralnej Polski.
Czwartek
03.02.2011
W przeciągu roku powstało pięć lokali Fiero Pizza, wszystkie działają na zasadzie franczyzy.
 

Właścicielem marki Fiero Pizza jest spółka Perta Pizza z siedzibą w Łodzi. Od lutego 2010 umowami franczyzowymi z siecią jest związanych pięć lokali, cztery w Łodzi oraz jeden w Tomaszowie Mazowieckim. W kolejnych miesiącach Fiero Pizza planuje zaistnieć na terenie całej Polski. Bieżący rok Fiero Pizza chce zakończyć z liczbą 10 -20 placówek na terenie centralnej Polski.

- Rok 2011 będzie dla nas czasem intensywnego pozyskiwania franczyzobiorców – zapowiada Ewa Szmitka członek zarządu Perta Pizza. - W oparciu o trwałe, solidne podstawy, poparte naszym wieloletnim doświadczeniem, będziemy oferować sprawdzony model prowadzenia działalności gospodarczej w branży gastronomicznej.

Pizzerie Fiero powstają zarówno w centrach dużych miast jak i na terenach mniejszych miejscowości czy osiedli. Żeby przystąpić do sieci trzeba dysponować odpowiednim kapitałem (min. 50 tys.) oraz lokalem o powierzchni min. 70m2. Placówka nie musi być własnością franczyzobiorcy, ale franczyzodawca musi ją zaakceptować.

- W pierwszym roku działalności skupiliśmy się na ujednolicaniu produktów i struktur działalności, stworzeniu bazy dostawców oraz promocji marki – wymienia Ewa Szmitka. - Uważamy, że tylko poprzez osobiste zaangażowanie i pracę można tak poprowadzić swoją pizzerię, by zyskać rosnące grono wiernych Klientów.

Franczyzobiorca otrzymuje prawo korzystania ze znaku towarowego Fiero Pizza wraz z podręcznikiem operacyjnym know-how. Franczyzodawca oferuje pomoc przy wyborze lokalizacji pizzerii, jak i jej remoncie oraz otwarciu wraz z kampanią promocyjną.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ