17.02.2011

Hamburger po śląsku

Sieć fast-foodów Mr Hamburger niedawno obchodziła 20-lecie firmy. Dziś hamburgera ze Śląska można zjeść m.in. w Łodzi i Poznaniu.

Mr Hamburger to sieć lokali typu fast food, na którą składa się obecnie 18 placówek franczyzowych oraz osiem własnych. Firma wywodzi się ze Śląska, a dokładniej z Chorzowa, gdzie w 1990 roku powstał pierwszy bar Mr Hamburger. Poza zarządzaniem siecią fast-foodów, firma zajmuje się także produkcją sosów oraz dystrybucją produktów gastronomicznych.

Bar Mr Hambuger w Auchan.

Najbliższe otwarcie nowej placówki będzie miało miejsce w lutym w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach. Kolejny lokal ma powstać do połowy kwietnia w Krakowie.

- Rok 2010 był czasem ekspansji naszej sieci na terenie całego kraju - podsumowuje Monika Czapińska, manager ds. franchisingu sieci Mr Hamburger. - W tym roku otworzyliśmy lokale daleko od siedziby firmy m.in w Łodzi, Poznaniu czy Bielsku Podlaskim. W dalszym ciągu zamierzamy rozwijać sieć głównie poprzez franczyzę. Zakładamy wzrost ilości placówek sieci o 10-15 nowych obiektów rocznie na terenie całej Polski.

Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 25 tys. zł. W ramach tej opłaty Mr Hamburger dostarcza miedzy innymi plakaty, ulotki, zewnętrzny napis podświetlany oraz logo i banery promocyjne. Koszt przystąpienia do sieci pokrywa również czynności związane przeprowadzeniem franczyzobiorcy przez cykl inwestycyjny wraz ze szkoleniami.

Mr Hamburger pomaga franczyzobiorcy w poszukiwaniu lokalizacji poprzez współpracę z centrami handlowymi oraz biurami nieruchomości. Preferowane są placówki położenie ściśle w centrach miast powyżej 50 tys. mieszkańców, centra handlowe oraz trasy drogowe o dużym nasileniu ruchu. Powierzchnia lokalu zależna jest od jego położenia i zaczyna się od 40 m2 w centrach handlowych do 80 m2 w pawilonach wolno stojących.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora