21.02.2011

Freshmarkety we Wrocławiu

Sieć należąca do spółki Żabka Polska otworzyła pięć nowych sklepów.

Freshamarkety to sklepy convenience w konwencji delikatesów zlokalizowane w centru miasta oraz w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Pomysł stworzenia sieci zrodził się w 2008 roku w oparciu o analizy ewolucji zwyczajów zakupowych konsumentów w dużych miastach oraz wzrost znaczenia formatu convenience na świecie.

Para pijąca kawę przy stoisku Fresh Cafe. Fot. Żabka Polska

Nowością sklepów Freshmarket jest stoisko Freshcafe czyli minikawiarnia, w której oferowana jest świeżo parzona kawa oraz przekąski.

Obecnie Żabka Polska posiada około 60 sklepów z logo Freshmarket w całym kraju. We Wrocławiu zostało właśnie uruchomionych pięć nowych placówek. W sklepach Freshamarket klienci mogą nie tylko dokonać zakupów produktów spożywczych, ale również opłacić rachunki, czy doładować telefony komórkowe. Nowością sklepów Freshmarket jest stoisko Freshcafe czyli minikawiarnia, w której oferowana jest świeżo parzona kawa oraz przekąski.

Ajentami Freshamarketów stają się najlepsi, wyróżniający się przedsiębiorczością, ajenci sklepów Żabka. Sklepy sieci Żabka prowadzone są przez ajentów na zasadach własnej działalności gospodarczej, w oparciu o podpisaną ze spółką Żabka Polska umowę współpracy.

(mak)