Właścicielem marki Simply Market jest spółka Elea, należąca do francuskiej Grupy Auchan.
Środa
02.03.2011
Francuska spółka oddaje w ręce franczyzobiorców sieć supermarketów spożywczych Simply Market.
 

Prace związane z przygotowaniem oferty franczyzowej zbliżają się już ku końcowi. Pierwsze sklepy Simply Market prowadzone przez franczyzobiorców mają ruszyć w 2012 roku.
- Franczyza jest naszym sposobem na przyspieszenie rozwoju sieci sklepów Simply Market i wzrost popularności marki w kolejnych województwach - wyjaśnia Yves Lierley, prezes zarządu Elea Polska, spółki rozwijającej sieć. - Chcielibyśmy otworzyć w przyszłym roku co najmniej 10 marketów, które poprowadzą nasi franczyzobiorcy.

Właścicielem marki Simply Market jest spółka Elea, należąca do francuskiej Grupy Auchan. Obecnie w całej Polsce działają 22 sklepy z logo sieci. Do końca tego roku ich liczba ma zbliżyć się do 30.

- W tym roku planujemy otworzyć jeszcze 6-7 własnych sklepów Simply Market, w 2012 sieć powinna powiększyć się o kolejnych 10 placówek własnych. W przyszłym roku zaczniemy też uruchamiać pierwsze sklepy franczyzowe – zapowiada Yves Lierley.

Nowe supermarkety mają pojawić się w województwach: mazowieckim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, śląskim, małopolskim i podkarpackim. Na celowniku spółki Elea znajdują się miasta liczące więcej niż 10 tys. mieszkańców. Sklepy franczyzowe Simply Market powinny mieć powierzchnię od 350 m2 do 800 m2. W placówkach dostępny będzie bazowy asortyment sieci dostosowany do powierzchni sklepu obejmujący od 4,5 tys. do 7,5 tys. pozycji.

(mak)