04.03.2011

Nowa fryzjerska franczyza

Stile Unico rozpoczyna rozwój sieci franczyzowej. Salony będą powstawać w największych miastach Polski.

Organizatorem marki na terenie naszego kraju jest firma Tenex, posiadająca 20-letnie doświadczenie w dystrybucji profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. Kolejną gałęzią biznesu, w który firma postanowiła zainwestować, jest sieć salonów fryzjerskich pod nazwą Stile Unico. Oferują one usługi wykonywane z użyciem profesjonalnych kosmetyków włoskiej marki Oyster Cosmetics Professional do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów.

Fryzjerka czesze klientkę w salonie Stile Unico.

Pierwszy punkt Stile Unico powstał w grudniu ubiegłego roku na warszawskiej Woli, przy ulicy Szulborskiej.

Pierwszy punkt Stile Unico powstał w grudniu ubiegłego roku na warszawskiej Woli, przy ulicy Szulborskiej. Kolejne będą uruchamiane w dużych miastach w całym kraju.

– Do końca roku planujemy otwarcie następnych salonów w kilku dużych miastach w Polsce. Aktualnie prowadzimy rozmowy z chętnymi, którzy sami się do nas zgłaszają. Zapraszamy wszystkie osoby, które są zainteresowane posiadaniem własnego salonu fryzjerskiego i zaangażują się w rozwijanie marki Stile Unico. Każdej osobie, która podejmie z nami współpracę udzielamy wsparcia merytorycznego i szkoleniowego m.in. w zakresie prowadzenia salonu i na temat linii włoskich kosmetyków Oyster Cosmetics Professional – zachęca Aleksandra Skawiniak, kierownik ds. rozwoju marki.

Właściciele firmy zapewniają, że warunki współpracy gwarantują potencjalnym franczyzobiorcom ustawiczny i wielostronny rozwój.

– Nasze know how stanowi zbiór technik, procesów i zachowań gwarantujących obsługę klienta na najwyższym światowym poziomie. W naszych salonach dbamy o rozwój każdego pracownika. Posiadamy własną Akademię, w której styliści doskonalą swoje umiejętności w oparciu o najnowsze trendy z zakresu strzyżenia i koloryzacji – podkreśla Aleksandra Skawiniak.

Przewidywany koszt inwestycji to 60 tys. zł netto, zaś koszty miesięczne zamykają się w kwocie do 2 tys. zł netto. Suma ta uzależniona jest od lokalizacji salonu.

(mip)