Coffeeshop stawia na minikawiarnie

Już od ponad 50 lat firma Alexander Scharf Und Sohne Ges. m. b. H., która jest właścicielem marki Coffeeshop Company ukierunkowuje się na wszystko, co jest związane z kawą.
Czwartek
10.03.2011
Sieć kawiarni Coffeeshop Company dołączyła do swojej oferty kolejny koncept kawiarni.
 

Coffeeshop Company Mobile Shop to inwestycja dla tych, którzy chcą prowadzić własną minikawiarnię. Koncept sprawdza się w centrach handlowych, na dworcach, lotniskach oraz uczelniach. Dla franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem własnej kawiarenki, firma przygotowała specjalną ofertę na bieżący rok. Coffeeshop Company to nie tylko mini kawiarnie, głównym i najlepiej rozwijającym się konceptem sieci są duże kawiarnie typu Lounge.

- Planujemy dalszy rozwój sieci poprzez franczyzę – zapowiada Jakub Jasiak, Operations manager Coffeeshop Company - Chcemy rocznie otwierać minimum trzy nowe kawiarnie. W tym roku pierwszą z nich planujemy otworzyć za trzy miesiące w Warszawie.

Do sieci mogą sie zgłaszać franczyzobiorcy nie posiadający własnego lokalu. Coffeeshop pomaga znaleźć atrakcyjną placówkę dzięki współpracy z wybranymi biurami nieruchomości oraz deweloperami. Kawiarnie sieci zazwyczaj mają powierzchnię od 80 do 100 m2 i zlokalizowane w centrach dużych i średnich miast oraz galeriach handlowych.

Obecnie w Polsce działa 6 kawiarni pod logo sieci, z czego 3 z nich to placówki własne, a pozostałe prowadzą partnerzy franczyzowi. Coffeeshop Company rozbudowuje także sieć na terenie Czech i Węgier, gdzie posiada po 8 placówek oraz na Słowacji, gdzie ma ich 10.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz