Plan wykonany, czas na nowe wyzwania

Adam Kołodziejczyk, prezes Komfort SA.
Poniedziałek
14.03.2011
O planach rozwoju spółki Komfort opowiada jej prezes, Adam Kołodziejczyk.
 

Plany rozwoju na ubiegły rok zakładały otwarcie 20 nowych punktów sprzedaży. Czy udało się osiągnąć cel?
Spółka Komfort uruchomiła 17 nowych sklepów franczyzowych, podwajając tym samym ich liczbę z końca 2009 roku. Otworzyła też trzy sklepy własne w Polsce oraz dokonała kilku relokacji istniejących sklepów do bardziej atrakcyjnych miejsc. Otworzyliśmy również pięć sklepów w Czechach i jeden na Słowacji. Plan rozwoju na 2011 zakłada otwarcie łącznie około 30 placówek, 20 z nich poprowadzą nasi franczyzobiorcy. Równolegle planujemy otworzyć pięć sklepów własnych oraz przenieść 10 już istniejących sklepów do nowych lokalizacji.

Jak oceniają Państwo koniunkturę w branży wnętrzarskiej? Czy wiosna i lato przyniosą zmiany?
Od połowy ubiegłego roku zauważamy pierwsze oznaki ożywienia w branży. Na koniec 2010 roku odnotowano więcej rozpoczętych inwestycji mieszkaniowych w porównaniu z końcem 2009 roku. Na rok 2011 prognozowany jest wzrost liczby nowych mieszkań oddanych do użytku, co już w drugiej połowie roku powinno przełożyć się na poprawę koniunktury w branży wnętrzarskiej. Jest to zatem dobry moment na rozpoczęcie działalności franczyzowej. Tym bardziej, że na rynku łatwiej wynegocjować korzystne stawki za wynajem lokalu,a warunki przystąpienia do naszego systemu franczyzowego są nadal atrakcyjne.

Rozmawiał (gum)