Maciej Gliniecki, franczyzobiorca setnej stacji serwisowej Premio.
Sobota
12.03.2011
Jubileuszowa placówka Premio, sieci punktów serwisowych działających pod patronatem Goodyeara, ruszyła w Kościerzynie.
 

Premio i Premio Express, to punkty serwisowe typu fast-fit, specjalizujące się w drobnych naprawach samochodów oraz serwisowaniu opon. Sieć rozwija się pod patronatem Goodyear, dlatego w serwisach Premio oferowane są przede wszystkim opony marek należących do amerykańskiego koncernu, czyli Dunlop, Fulda, Sava, czy Dębica.

Pierwszy punkt Premio został otwarty w Polsce w 2006 roku, 9 marca do sieci dołączyła setna placówka, która została otwarta w Kościerzynie koło Gdańska. Jej właściciel, Maciej Gliniecki prowadził wcześniej własny serwis.

- Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy, i mamy, wielu stałych i lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze wyższy poziom usług - mówi Maciej Gliniecki, współwłaściciel setnego punktu Premio.

(mak)