17.03.2011

Popyt na zgrabną sylwetkę

Vacu Fit, producent kapsuł redukujących tkankę tłuszczową, wchodzi do nowych miast.

Vacu Fit zajmuje się produkcją kapsuł próżniowych i termalnych wykorzystywanych w branży fitness, wellnes & SPA. Partnerzy marki posiadają własne salony urody, gdzie wstawiają urządzenia Vacu Fit. Siedem lat obecności na rynku zaowocowało otwarciem 450 punktów, w tym 300 działających w Polsce. Firma obecna jest również na wyspach brytyjskich, w USA, Grecji, w Czechach i na Słowacji. Ostatnie otwarcia w Polsce miały miejsce w: Poznaniu, Inowrocławiu, Krakowie i Starachowicach.

Zdjęcie punktu systemu Vacu Fit

Zwrot z inwestycji w punkt Vacu Fit następuje najczęściej po czterech miesiącach prowadzenia działalności.

- Dbanie o ciało i zdrowie to nieodzowny element naszego życia. My stawiamy na funkcjonalność naszych urządzeń, które skutecznie pomagają naszym klientom schudnąć – mówi Anna Brychcy, specjalista ds. administracji i sprzedaży Vacu Fit. Urządzenia produkowane przez firmę przyczyniają się do redukcji cellulitu i tkanki tłuszczowej.

Minimalna kwota inwestycji w biznes to 21 tys. zł. Najlepszym miejscem na salon urody jest centrum miasta, osiedle, centrum handlowe lub biurowiec. W zależności od miejsca działania, a tym samym liczby potencjalnych klientów, w placówce może znajdować się jedna lub dwie kapsuły. W przypadku dużych miast studio można wyposażyć nawet w pięć urządzeń. Sieć doradza w zakresie doboru odpowiedniego lokalu oraz w kwestii maszyn, które najlepiej sprawdzą się w punkcie partnerskim. Właściciel salonu otrzymuje wyłączność terytorialną, gwarancję na otrzymane urządzenia oraz pakiet bezpłatnych szkoleń dla siebie oraz swoich pracowników.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0