25.03.2011

Szkoła otwarta na franczyzobiorców

Akademia Językowa Open School chce prowadzić 60 placówek w całej Polsce.

Open School jest ogólnopolską siecią szkół języków obcych. W ramach Open Group działa również Open Business Academy - wydział szkoleń dla biznesu oraz Open Translations - ogólnopolskie biuro tłumaczeń dla biznesu. W ramach jednej opłaty franczyzowej partner może prowadzić wszystkie trzy powiązane ze sobą działalności. Sieć szkół językowych liczy 10 placówek, w tym jedną własną, która znajduje się w Tychach. Partnerzy obecni są m.in. w: Warszawie, Dębicy, Bielsku-Białej, Głogowie i Krakowie. Do lipca bieżącego roku powstanie pięć nowych szkół, zaś w przeciągu następnych trzech lat otwartych zostanie 15 placówek.

Zdjęcie punktu systemu Akademia Językowa Open School

Szacowany zwrot z inwestycji wynosi od 1,5 do 2,5 roku.

- Wysokość opłaty franczyzowej zależy od wielkości i potencjału miasta. Na przykład koszt uruchomienia akademii języka obcego w mieście posiadającym 150 tys. mieszkańców to wydatek rzędu 45-60 tys. zł – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor sieci Akademii Językowej Open School.

Pakiet franczyzowy obejmuje szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników administracyjnych. Partnerzy mogą skorzystać również z usług grafika, projektanta wnętrz, firmy reklamowej oraz z rabatów na podręczniki i inne materiały dydaktyczne. Franczyzobiorcom Open School przysługuje również opieka doświadczonego konsultanta, który doradza w każdym aspekcie prowadzenia działalności. Docelowo sieć chce w Polsce prowadzić 60 placówek pod logo Open School. Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0