28.03.2011

Netto na wschodzie

Sieć sklepów spożywczych, rozwijająca się dotychczas głównie na zachodzie i północy Polski, zapowiada otwarcia placówek w kolejnych regionach kraju.

Duńska sieć jest obecna w Polsce od 15 lat. W kraju działa 214 sklepów spożywczych oraz dwa centra logistyczne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto rozwija się również w Niemczech i Szwecji. W ubiegłym roku brytyjskie sklepy zostały sprzedane sieci Wal-Mart, a pieniądze uzyskane z tej transakcji mają być przeznaczone m.in. na rozwój sieci w Polsce.

Wejście do marketu Netto.

Plany inwestycyjne Netto Polska przewidują zwiększanie tempa rozwoju sieci do 50 sklepów rocznie.

- Plany inwestycyjne Netto Polska przewidują zwiększenie tempa rozwoju sieci. Od 2013 roku sieć ma powiększać się o 50 sklepów rocznie - zapowiada Kent Petersen, dyrektor Netto Polska. - Nasza sieć będzie się teraz rozwijać za linią Wisły, na terenach województw: pomorskiego i łódzkiego oraz na Warmii i Mazurach.

Nowe sklepy będą powstawać w miastach liczących co najmniej 10 tys. mieszkańców. Firma przygotowuje się również do otwarcia trzeciego centrum logistycznego, ale decyzja o jego lokalizacji nie została jeszcze podjęta.

(mak)