Wschodnie plany Wittchena

Wszystkie produkty opatrzone marką Wittchen są wykonywane w tradycyjnej technologii „hand made”. O oryginalności produktu świadczy jego indywidualny Certyfikat Autentyczności.
Środa
30.03.2011
Największy polski producent galanterii skórzanej intensyfikuje rozwój na Ukrainie, w Czechach i Rosji.
 

Firma Wittchen została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. Obecnie posiada w Polsce sieć 50 własnych punktów sprzedaży i 39 stoisk patronackich. Producent galanterii skórzanej coraz dynamiczniej rozwija się na rynkach wschodnich, gdzie rozbudowuje sieć swoich placówek partnerskich. Obecnie u naszych wschodnich sąsiadów działają 23 sklepy Wittchen - 12 placówek partnerskich w Moskwie i 11 na Ukrainie.

- W obecnej chwili koncentrujemy się głównie na poszukiwaniu franczyzobiorców na terenie Ukrainy, Rosji i Czech, gdzie poszukujemy inwestorów strategicznych. Każdy z naszych przyszłych partnerów powinien otworzyć w pierwszym roku od 3 do 5 sklepów firmowych w dużych miastach – mówi prezes zarządu Jędrzej Wittchen. - Nie ograniczamy się jednak tylko do tych krajów. Planujemy otwarcie pierwszej placówki franczyzowej w stolicy Armenii - Erewanie. Prowadzimy również rozmowy w Finlandii i Chorwacji.

Sklep franczyzowy powinien mieć powierzchnię od 60 do 80 m2. Kwota inwestycji to ok. 200 tys. USD i obejmuje wyposażenie sklepu w meble oraz zatowarowanie, na które przeznaczone zostaje ponad 60 proc. kwoty. Przystąpienie do systemu kosztuje 20 tys. USD, opłata bieżąca to 1 tys. USD od każdego sklepu, opłaty na fundusz marketingowy ustalane są indywidualnie w zależności od generowanych obrotów. Franczyzobiorca otrzymuje pakiet materiałów wizualizacyjnych spójny dla wszystkich salonów marki i dedykowany pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.