05.04.2011

Viceversa z nową twarzą

Sieć sklepów odzieżowych zmienia wizerunek. Wizytówką sieci będzie teraz Beata Szarłowska, finalistka programu Top Model.

Zmiany w sieci Viceversa to przede wszystkim nowa kolekcja ubrań, które będą miały odważniejszy design oraz ciekawszą kolorystykę. W ślad za nią idą zmiany w samym wyglądzie sklepów i akcja promocyjna marki, której twarzą jest Beata Szarłowska, finalistka programu Top Model.

Beata Szarłowska, finalistka programu Top Model, siedzi oparta o kamerę.

Produkty Viceversa reklamuje Beata Szarłowska, finalistka programu Top Model.

- Chcąc podkreślić nowy charakter kolekcji zdecydowaliśmy się na odważną sesję z udziałem modeli identyfikujących jej docelowego klienta. Beacie towarzyszy w niej Mariusz Smoliński, model występujący na pokazach znanych światowych projektantów, m.in.: Louis Vuitton, Ermenegildo Zegna czy Giorgio Armani - mówi Marta Janik-Kaczorek, kierownik sprzedaży ds. sklepów własnych i franchisingowych spółki Yakan rozwijającej sieć Viceversa.

Oprócz działań marketingowych Viceversa wprowadza zmiany w wyglądzie sklepów. W salonach mają pojawić się proste meble dostosowane do potrzeb każdej placówki. Zmiany wizerunku obejmują również nowy wygląd witryn, które mają przyciągać klientów wielkoformatowymi zdjęciami z kampanii. Koszty związane z odświeżeniem wyglądu sklepów i przygotowaniem materiałów promocyjnych pokrywa franczyzodawca.

Viceversa to sieć składająca się z pięciu sklepów własnych, 10 jednostek franczyzowych oraz 20 partnerskich. Ubrania firmy dostępne są również w ponad 100 sklepach multibrandowych. Odzież Viceversa sprzedawana jest również w Czechach i na Słowacji.

(mak)