11.04.2011

Ambitne plany Hitpolu

Franczyzowa sieć sklepów spożywczych Hitpol chce do końca roku otworzyć ponad 40 placówek.

Hitpol, to sieć spożywczo - przemysłowych sklepów franczyzowych, która powstała w grudniu 2000 roku. Firma działa na obszarze Małopolski i Podkarpacia i na tym terenie pozyskuje nowych partnerów. Obecnie w sieci działa 106 sklepów, a na zakończenie 2011 roku ma ich być 150. Do Świąt Wielkanocnych planowane jest otwarcie dwóch nowych placówek: w Raciechowicach i Ochotnicy Dolnej.

Ludzie robią zakupy w sklepie Hitpol.

Klienci robiąc zakupy w wybranych sklepach Hitpol mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym stworzonym przez tę sieć.

- Zamierzamy rozwijać naszą sieć przekazując hurtowniom spożywczym prawa do wyłącznego korzystania z gotowego pakietu franczyzowego w oparciu o udzieloną im licencję masterfranczyzy - mówi Ewa Perenc - Gierut, dyrektor handlowy FHU Hitpol. - Dzięki takim rozwiązaniom mamy możliwość ujednolicenia wszystkich placówek oraz prowadzenia spójnych działań, co daje potencjalnemu materfranczyzobiorcy szansę na dalszy rozwój. Hurtownie spożywcze, które skorzystają z takiego rozwiązania będą również mogły liczyć na pomoc przy jego wdrażaniu. Proponowana forma rozwoju, z uwagi na możliwą skalę działania, otwiera nowe możliwości rozwoju marki oraz jej rozpoznawalności.

Chcąc otworzyć własny sklep Hitpol trzeba mieć lokal o powierzchni minimum 100 m2. Za przyłączenie do sieci pobierana jest jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 500 zł. Roczna opłata licencyjna wynosi 5,50 zł za każdy metr kwadratowy powierzchni sklepu.

W ramach pakietu franczyzowego sieć oferuje swoim partnerom bezpłatny projekt wystroju sklepu, bezpłatny sprzęt komputerowy oraz program informatyczny z gwarancją pełnego serwisu. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na gratyfikacje finansowe wynikające ze współpracy z wybranymi producentami, szkolenia dedykowane zarówno właścicielom, jak również pracownikom sklepów oraz stałą opiekę konsultantów sieciowych. Dla konsumentów zaś Hitpol stworzył program lojalnościowy funkcjonujący pod nazwą Program Dobrego Klienta.

- Największą sztuką jest budowanie lojalności, poczucia przynależności do sieci – podsumowuje mówi Ewa Perenc - Gierut. - Dlatego wybieramy takie metody, które przynoszą bezpośrednie korzyści partnerom, a jednocześnie nie kolidują z ogólną strategią sieci. Pomagamy partnerom w rozwoju ich sklepów oraz zapewniamy kompleksową pomoc w prowadzeniu placówki w ramach sieci Hitpol.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora