Klienci robiąc zakupy w wybranych sklepach Hitpol mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym stworzonym przez tę sieć.
Poniedziałek
11.04.2011
Franczyzowa sieć sklepów spożywczych Hitpol chce do końca roku otworzyć ponad 40 placówek.
 

Hitpol, to sieć spożywczo - przemysłowych sklepów franczyzowych, która powstała w grudniu 2000 roku. Firma działa na obszarze Małopolski i Podkarpacia i na tym terenie pozyskuje nowych partnerów. Obecnie w sieci działa 106 sklepów, a na zakończenie 2011 roku ma ich być 150. Do Świąt Wielkanocnych planowane jest otwarcie dwóch nowych placówek: w Raciechowicach i Ochotnicy Dolnej.

- Zamierzamy rozwijać naszą sieć przekazując hurtowniom spożywczym prawa do wyłącznego korzystania z gotowego pakietu franczyzowego w oparciu o udzieloną im licencję masterfranczyzy - mówi Ewa Perenc - Gierut, dyrektor handlowy FHU Hitpol. - Dzięki takim rozwiązaniom mamy możliwość ujednolicenia wszystkich placówek oraz prowadzenia spójnych działań, co daje potencjalnemu materfranczyzobiorcy szansę na dalszy rozwój. Hurtownie spożywcze, które skorzystają z takiego rozwiązania będą również mogły liczyć na pomoc przy jego wdrażaniu. Proponowana forma rozwoju, z uwagi na możliwą skalę działania, otwiera nowe możliwości rozwoju marki oraz jej rozpoznawalności.

Chcąc otworzyć własny sklep Hitpol trzeba mieć lokal o powierzchni minimum 100 m2. Za przyłączenie do sieci pobierana jest jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 500 zł. Roczna opłata licencyjna wynosi 5,50 zł za każdy metr kwadratowy powierzchni sklepu.

W ramach pakietu franczyzowego sieć oferuje swoim partnerom bezpłatny projekt wystroju sklepu, bezpłatny sprzęt komputerowy oraz program informatyczny z gwarancją pełnego serwisu. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na gratyfikacje finansowe wynikające ze współpracy z wybranymi producentami, szkolenia dedykowane zarówno właścicielom, jak również pracownikom sklepów oraz stałą opiekę konsultantów sieciowych. Dla konsumentów zaś Hitpol stworzył program lojalnościowy funkcjonujący pod nazwą Program Dobrego Klienta.

- Największą sztuką jest budowanie lojalności, poczucia przynależności do sieci – podsumowuje mówi Ewa Perenc - Gierut. - Dlatego wybieramy takie metody, które przynoszą bezpośrednie korzyści partnerom, a jednocześnie nie kolidują z ogólną strategią sieci. Pomagamy partnerom w rozwoju ich sklepów oraz zapewniamy kompleksową pomoc w prowadzeniu placówki w ramach sieci Hitpol.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.