14.04.2011

Docelowo 200 partnerów

Szkoła Pamięci SPW poszukuje franczyzobiorców z predyspozycjami do pracy z grupą.

Po 20 latach działania Szkoły Pamięci w sieci działa 117 punktów franczyzowych i jeden własny. Firma zajmuje się rozwojem pamięci oraz koncentracji uwagi. Jej oferta skierowana jest do dzieci i uczącej się młodzieży, a także dla osób dorosłych i pracowników firm. Dodatkowymi narzędziami wspierającymi trenerów jest e-learning, czyli kursy realizowane przez Internet.

Zdjęcie punktu systemu Szkoła Pamięci Wojakowskich

Szkoła Pamięci SPW jest organizatorem Ogólnopolskich Mistrzostw w Szybkim Zapamiętywaniu.

Sieć poszukuje do współpracy partnerów z miejscowości powyżej 25 tys. mieszkańców. – Atrakcyjna lokalizacja w przypadku kursów dla dzieci to osiedla oraz miejsca w pobliżu szkół. Jeśli natomiast większość klientów stanowią dorośli, to w dużych miastach najważniejszy jest parking oraz dogodny dojazd. W większości przypadków szkolenia odbywają się w wynajmowanych salach – mówi Barbara Maniak, trener, zastępca dyrektora generalnego Szkoły Pamięci SPW.

Docelowo w Polsce ma działać 200 partnerów, w tym roku planowane jest pozyskanie 30. Franczyzobiorcy powinni posiadać wyższe wykształcenie, być osobami przedsiębiorczymi, które lubią pracować we własnym rytmie. Szczególnie ważną cechą są predyspozycje do pracy z grupą. Osoby zainteresowane współpracą z licencjodawcą muszą dysponować kwotą 5 tys. zł, która jest przeznaczona na zakup laptopa wraz z rzutnikiem oraz na szkolenie trenerskiej.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0