29.04.2011

Telekomunikacja Polska szuka partnera

Operator zamierza rozwijać sieć swoich biur handlowych w całym kraju.

W całej Polsce firma ma ok. 100 biur handlowych i współpracuje z grupą prawie 800 przedstawicieli, którzy sprzedają usługi TP S.A. klientom indywidualnym oraz deweloperom. Od dwóch lat trwa proces dostosowywania warunków współpracy z agentami do zmieniającego się otoczenia rynkowego.

Kobieta i mężczyzna wchodzą do biura z segregatorami.

Telekomunikacja Polska S.A. to ok. 100 biur handlowych oraz blisko 800 przedstawicieli, którzy w całym kraju sprzedają usługi firmy.

- Sytuacja na rynku sprzedaży usług telekomunikacyjnym jest coraz trudniejsza. Operatorzy prześcigają się w promocjach, a klienci są coraz bardziej zdezorientowani, jaką usługę i od którego operatora wybrać - mówi Radosław Nowak, dyrektor kanału sprzedaży bezpośredniej i inwestycji TP S.A. - Dodatkową trudnością dla handlowców, którzy pozyskują klienta w aktywnym kontakcie, jest przekonanie go do wysłuchania oferty. Tu najważniejsze jest pierwsze wrażenie i nawiązanie rozmowy, a w następstwie – profesjonalna obsługa.

Agent, który chce poprowadzić własne biuro handlowe Telekomunikacji Polskiej nie musi wnosić żadnych opłat za przystąpienie do sieci, regulowane są jedynie opłaty za udostępnienie sprzętu teleinformatycznego. Partnerzy Telekomunikacji Polskiej otrzymują od niej wsparcie marketingowe, sprzedażowe oraz logistyczne, mogą również liczyć na pomoc w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji.

(mak)