Pawo ma trzy sklepy partnerskie i blisko 30 sklepów własnych.
Środa
27.04.2011
Pawo, producent i sprzedawca eleganckiej odzieży męskiej, zamierza intensyfikować rozwój sieci sklepów franczyzowych.
 

Pawo powstało w 1989 roku i przez wszystkie te lata wypracowała sobie markę, która dziś cieszy się uznaniem wielu mężczyzn. W garniturach Pawo chodzą m.in. zawodnicy Skry Bełchatów, najlepszej polskiej drużyny koszykówki. Firma konsekwentnie tworzyła sieć sklepów własnych, która liczy dziś blisko 30 placówek. W tym roku Pawo stawia na rozwój sklepów franczyzowych.

- W naszej sieci działają obecnie trzy sklepy partnerskie, jednak chcemy, żeby do końca roku dołączyło do nich kilkanaście nowych placówek. Nasze sklepy mają powstać m.in. w: Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Radomiu i Toruniu. W kwietniu rusza punkt w Nowym Sączu - mówi Paweł Wolski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.

W pozyskaniu kolejnych partnerów ma pomóc kampania promująca koncept, która rusza w tym roku. Pawo przymierza się również do ekspansji zagranicznej.

- Obecnie trwają negocjacje, które mogą zaowocować trzema placówkami w Rosji i dwoma w Czechach - wyjaśnia Wolski.

Przyszły franczyzobiorca sieci Pawo powinien posiadać na własność lokal w dobrej lokalizacji. Preferowane są centra handlowe w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Przystosowanie lokalu do wymagań sieci to koszt 1,4 tys. zł za m2. Firma zapewnia pakiet informacji biznesowych, pomaga w ekspozycji towaru, prowadzi działania promocyjne w lokalu oraz wspiera działania mające na celu poprawę jakości obsługi klienta.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.