26.04.2011

Brand New Products w małych miastach

Sieć outletów z odzieżą markową zapowiada otwarcia w miastach liczących co najmniej 5 tys. mieszkańców.

– Chcemy docierać tam, gdzie dostęp do markowej odzieży outletowej jest o wiele trudniejszy, niż w dużych miastach. Dotychczas firmy odzieżowe skupiały się na sprzedaży końcówek kolekcji w większych aglomeracjach. Teraz sytuacja powoli się zmienia. Koncerny odzieżowe rzadko otwierają własne outlety w mniejszych miejscowościach. Wolą korzystać z pośrednictwa takich sieci jak Brand New Products – mówi Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products.

Wnętrze sklepu Brand New Products.

Brand New Products jest obecny w Polsce, w Czechach i na Litwie.

Jednak zanim powstaną pierwsze placówki w małych miejscowościach, sieć kontynuje plan rozwoju w największych polskich miastach. W kwietniu Brand New Products otworzyła dwa nowe sklepy franczyzowe - w Kołobrzegu i Szczecinie.

Firma regularnie pozyskuje do współpracy nowe marki. W ciągu ostatnich pięciu miesięcy zawarła umowę na dystrybucję końcówek kolekcji Nike, Adidas, Reebok, Playboy, Mustang, Wrangler, Lee oraz BGM Corporation (m.in. Gin Tonic, Tom Tailor). Chęć współpracy z Brand New Products wyraził również Mexx, który zaproponował firmie, regularne dostawy dla cełej sieci handlowej w Polsce, Czechach i na Litwie.

Brand New Products obecny jest w Polsce, w Czechach i na Litwie. Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł na 20 m2.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Magdalena Kurda

doradca we franczyzie
Napisz do autora