07.05.2011

Końcówki nakręcają sprzedaż

Brand New Products powiększa sieć i ofertę.

W ciągu pięciu miesięcy Brand New Products został dystrybutorem końcówek kolekcji siedmiu producentów odzieżowych, takich jak Nike, Adidas, Reebok, Playboy, Mustang, VF Wrangler i BGM Corporation. Sieć liczy 61 placówek w Polsce, osiem w Czechach oraz dwie na Litwie.

Wnętrze sklepu Brand New Products.

Sieć Brand New Products liczy 61 placówek w Polsce, 8 w Czechach oraz 2 na Litwie.

– Kontrakty z pięcioma koncernami odzieżowymi zawarte w tak krótkim czasie to dla nas duży sukces. Co więcej, wszystkie firmy zgłosiły się do nas same z propozycją współpracy – mówi Paweł Bryniarski, właściciel sieci Brand New Products. – Coraz częściej otrzymujemy oferty współpracy bezpośrednio od producentów. Starannie dobieramy naszych kontrahentów. Dokładnie weryfikujemy odzież, którą nam proponują. Bazujemy głównie na końcówkach aktualnych kolekcji, wzorach z ostatniego sezonu lub nadwyżkach produkcji.

Jak zapewnia Bryniarski, wkrótce firma pozyska kolejnych kontrahentów.- Rozbudowa sieci idzie w parze z rozwojem oferty sklepów – dodaje właściciel sieci.

Kwota inwestycji we własny punkt Brand New Products wynosi 31 tys. zł i obejmuje zatowarowanie, opłatę licencyjną oraz wyposażenie lokalu, którego wymagana powierzchnia to min. 20 m2.

Według prognoz firmy PMR w tym roku rynek odzieżowy urośnie o 5,3 proc. Wraz z polepszającymi się danymi makroekonomicznymi poprawiać będą się również nastroje konsumenckie, co powinno przełożyć się na zwiększone zakupy ubrań i butów.

(gum)