Komunikują się przez intranet

Opłata za przystąpienie do sieci podlega negocjacji, jednak jest nie większa niż 20 tys. zł.
Czwartek
26.05.2011
Partnerzy Meritum Banku mogą za pośrednictwem intranetu wymieniać się między sobą doświadczeniami.
 

Pod logo Meritum Bank działa 49 placówek partnerskich i pięć własnych. W tym roku bank zamierza podwoić liczbę działających punktów. Wkrótce powstaną placówki w Świdnicy, Wałbrzychu, Starogardzie Gdańskim i Łomży. Przedsiębiorcy zainteresowani systemem partnerskim Meritum Banku mogą otwierać placówki w miastach liczących minimum 20 tys. mieszkańców.

- Inne wymogi to doświadczenie w bankowości, pośrednictwie finansowym lub w ubezpieczeniach. W przypadku braku takiego doświadczenia trzeba zatrudnić przynajmniej dwie osoby spełniające ten warunek – mówi Jacek Biskup, dyrektor departamentu zarządzania siecią partnerską Meritum Banku.

Partner i jego personel uczestniczą w szkoleniach sprzedażowych oraz produktowych. Ponadto wsparcie dotyczy kwestii oprogramowania komputerowego oraz opieki zespołu doradców.
- Przedstawiciele banku regularnie wizytują punkty partnerskie. Innym narzędziem rozwiązywania bieżących problemów jest sieć intranetowa, w której partnerzy mogą wymieniać się doświadczeniami – dodaje Jacek Biskup.

Badanie liczby klientów odwiedzających placówkę odbywa się za pomocą bramek sprawdzających liczbę wejść. Zdaniem Meritum Banku sprzedaż usług bankowych nie podlega wahaniom sezonowym. Większa sprzedaż kredytów gotówkowych z przeznaczeniem na konsolidację ma miejsce w okresie wakacyjnym oraz w grudniu.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz