W kampaniach reklamowych BZ WBK przed Antonio Banderasem brali udział wcześniej John Cleese, Danny DeVito i Gerard Depardieu.
Czwartek
26.05.2011
Sieci franczyzowe prowadzą kampanie reklamowe z coraz większym rozmachem, z ich efektów korzystają również partnerzy.
 

Ogólnopolska kampania Banku Zachodniego WBK, która objęła zasięgiem telewizję, prasę i Internet, promuje ofertę banku dostępną zarówno w oddziałach własnych, jak i partnerskich. Witryny placówek sieci oklejone zostały plakatami z głównym bohaterem kampanii - Antonio Banderasem, a do każdego oddziału banku trafiły materiały POS (standy, ekspozytory). - Podstawowym aspektem naszego konceptu partnerskiego jest wsparcie marketingowe wszystkich licencjobiorców - mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich. - Włączamy partnerów we wszystkie kampanie marketingowe, tym bardziej, że placówki licencyjne dysponują takim samym pakietem produktów i usług, jak placówki własne. Jest to zresztą podstawa polityki rozwoju sieci BZ WBK Partner, której najważniejszym elementem jest integracja placówek licencyjnych i własnych pod względem oferowanych produktów.

Gwiazdy kina i telewizji coraz częściej pojawiają się w reklamówkach banków. Kampania reklamowa z Antonio Banderasem, w różnych odsłonach, będzie trwała do końca 2011 roku. W placówkach partnerskich wcześniej gościli już John Cleese, Danny DeVito i Gerard Depardieu. PKO Bank Polski stawia na polskie twarze, czego efektem jest kampania reklamowa z Szymonem Majewskim w roli głównej. ING Bank Śląski podpisał natomiast wieloletni kontrakt z Markiem Kondrat.

Kluczowy, z punktu widzenia franczyzobiorców jest fakt, że ich placówki również zostały objęte trwającymi działaniami marketingowymi. Jedną z kilku opłat uiszczanych co miesiąc przez partnerów BZ WBK jest fundusz marketingowy. Środki zebrane w ten sposób przeznaczone są na ogólnopolskie akcje reklamowe.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz