Własna firma to jest to!

Jak wypromować własny biznes? Otwieramy aptekę, odzieżowy e-sklep, firmę transportową, salon fryzjerski i zarabiamy na organizacji ślubów. Podpowiadamy, która z form opodatkowania jest korzystna dla firmy. Uczymy, jak zacząć grać na giełdzie. Dariusz Michalczewski opowiada o zyskach z napoju Tiger.
 

W czerwcowym numerze 6/2011 (76)

Supertemat

image

Uroda się opłaca
Wzrost liczby punktów dbających o zdrowie i urodę Polaków nie oznacza, że każdy, kto zainwestuje we własną aptekę czy salon kosmetyczny, odniesie sukces. Tylko wsparcie sieci pozwala wygrać z wszechobecną konkurencją.

Apteka z bonusem
Klienci coraz częściej wybierają te apteki, w których jest możliwość darmowego pomiaru ciśnienia, konsultacji z dermokonsultantką czy przyjmowania przeterminowanych leków.

image

Golimy klientów
Na rynku pojawia się coraz więcej firm zajmujących się depilacją. Franczyzobiorcy mają w czym wybierać.

Obroty w pocie czoła
Kobiece dążenia do zgrabnej figury dają zarobić właścicielom klubów fitness.

Zysk z cięcia
Salon fryzjerski może uniknąć sezonowości, pod warunkiem że postawi duży nacisk na wysoki poziom usług i obsługi klientów.

Przegląd marek franczyzowych z branży zdrowie i uroda: Apteki Arnika, Mediq Apteka, Galeria Zdrowia, Yasumi epil, Beautiful Skin, No+vello, DepilConcept, Adolesense, Dermatis, FitCurves, Mrs. Sporty, Sile Unico, BodyConcept, Trandy Hair Fashion i Berendowicz & Kublin.

Raport specjalny

Ślub na sprzedaż
W branży ślubnej trzeba być kreatywnym i innowacyjnym. Młodym parom można zaproponować właściwie wszystko, bo współczesne wesele to show, a nie rodzinna uroczystość.

Moim zdaniem

Diabeł tkwi w należnościach
Od początku 2009 roku przedsiębiorcy działają w otoczeniu gospodarczym, które nie nastraja do budowania długookresowych strategii. Kraje europejskie przeżywają aktualnie huśtawkę nastrojów.

Tania franczyza staje w gardle
Na rynku gastronomicznym pojawia się coraz więcej sieci kuszących niskimi barierami wejścia i szybkim zyskiem. Takie oferty niosą ze sobą spore ryzyko – zarówno dla dawców, jak i dla biorców licencji.

Fakty trendy

image

Pomysł na biznes z importu
Przedsiębiorca, który chce sprowadzić zagraniczną markę do Polski, musi mieć spory kapitał i niemałe doświadczenie. Przyda się również znajomość... języków obcych.

Solo nie znaczy w pojedynkę
Od początku działalności Solo Pizza rozwijała się na rynku lokalnym. Teraz chce być rozpoznawalna w całej Polsce.

Antonio Banderas wspiera partnerów BZ WBK
Kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Antonio Banderasem objęła placówki partnerskie banku. To kolejna gwiazdorska kapania tego banku, z której korzystają partnerzy.

Lody pod chmurką i na bankiecie
Producent lodów Mini Melts poszukuje partnerów do współpracy.

Nastolatki zwiększą dochód
Dzieci to najbardziej dochodowa grupa klientów szkół językowych. Dlatego franczyzowe firmy edukacyjne ulepszają swoją ofertę dla najmłodszych grup wiekowych.

Zyski wymodelowane
Firma zadba o zgrabną sylwetkę klientów i gruby portfel franczyzobiorców.

Coraz więcej biznesu w sieci
Swoją stronę WWW ma już ponad 60 proc. polskich firm.

Auto-Spa kusi biorców
Pierwsze myjnie franczyzowe Auto-Spa już wkrótce przyjmą klientów.

Debiuty Powroty

image

FM Bank w końcu we franczyzie
Bank buduje system partnerski. Wprowadzi również do oferty kredyty dla franczyzobiorców.

Natura się ceni
Phenomé to nowa na rynku sieć drogerii, która do tej pory otwierała tylko sklepy własne. Teraz przyszła pora na franczyzę.

Wzrośnie Spadnie

Giełda krok po kroku
Jeśli od dłuższego czasu przymierzasz się do gry na giełdzie, ale nie wiesz, jak zacząć, to ten artykuł jest dla ciebie. Przedstawiamy przewodnik inwestowania w akcje – od założenia rachunku maklerskiego po pierwszą sprzedaż z zyskiem.

Bańka została nakłuta
Ceny surowców w końcu zaczęły tanieć. Jak długo potrwają spadki?

Katalog systemów franczyzowych i partnerskich

450 pomysłów na biznes
Franchising, partnerstwo lub agencja to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Własny Biznes

image

Biznes, czyli co tygrysy lubią najbardziej
– O stworzeniu własnej marki marzy każdy wielki człowiek. Mnie się udało – mówi Dariusz „Tiger” Michalczewski, wielokrotny bokserski mistrz świata, twórca i właściciel marki Tiger Energy Drink i klubów fitness Tiger Gym.

Moja firma

Pieniądze w szoferce
Tony koncesji, sterty pozwoleń, tykający tachograf i drożejąca ropa – to codzienne troski właścicieli firm transportowych. Przewóz towarów i osób to trudny biznes, ale może się opłacić.

Prowizja w roli głównej
Prowadzenie agencji aktorskiej jest jak rosyjska ruletka – jednego dnia można wygrać kontrakt życia, a przez następny rok nie zarobić ani grosza.

Moja e-firma

image

Klik w wirtualu, odzież w realu
Ubrania są jednymi z najpopularniejszych artykułów kupowanych przez internet. Nie zmieniły tego nawet trudności, jakie w ciągu minionych dwóch lat nękały branżę odzieżową, ani zła koniunktura.

Mój franchising

Nie ma problemów, są tylko wyzwania
– Własny biznes wymaga od przedsiębiorcy olbrzymiego zaangażowania. Podobnie jest w przypadku franczyzy, z tą jednak różnicą, że biznesmen nie musi już martwić się o wszystko sam – mówi Piotr Wojciechowski, franczyzobiorca Lauren Peso Polska z Lublina.

Biznes Regionalny

Jakoś się plecie
Wikliniarstwo daje pole do popisu ludziom z pasją. Rzemiosło nie wymaga dużych inwestycji, za to potrzebny jest pomysł na promocję wyrobów.

Biznes style

Biznesmen z bajerem
Trudno dziś spotkać człowieka biznesu, który byłby wolny od słabości do technicznych nowinek.

Steki menedżera

Pączek to moja waluta
Łukasz Blikle, cukiernik i prawnik, rusza na podbój Polski. Pomoże mu w tym franczyza.

Na prawo patrz

Śmierć firmy to nie koniec biznesmena
Likwidacja firmy nie jest równoznaczna z zakończeniem biznesowej działalności. Bankrutujący przedsiębiorca musi jednak liczyć się z utratą zaufania ze strony obecnych oraz potencjalnych partnerów.

Jest sprawa

image

Specjaliści od zamykania
Sieć EMG i inne koncepty biznesowe spółki KS 15 znikały z rynku w tajemniczych okolicznościach. Jednak na ich miejscu zawsze pojawiały się nowe – aktualnie pod marką China Box.

Dobre rady

PR-ezentuj sieć!
Wbrew pozorom budowa systemu franczyzowego nie jest rozwiązaniem dla każdej firmy. Dobry franczyzodawca to taki, który wierzy w powodzenie swojego biznesu, ale również potrafi przekonać do swojej marki franczyzobiorców.

Marka po liftingu
Rebranding to operacja plastyczna marki. Jest kosztowna, musi być precyzyjna, ale gdy się uda, przynosi zamierzony efekt.

ABC Firmy

Płać i nie płacz
Zakładając działalność gospodarczą, przedsiębiorca staje przed problemem związanym z wyborem formy opodatkowania dochodów firmy. Podpowiadamy, która z dostępnych form opodatkowania jest najbardziej korzystna z punktu widzenia przedsiębiorcy.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748