Właściciel licencji PDF udostępnia partnerom pakiet produktów finansowych ciągle uaktualnianych o nowe produkty.
Czwartek
02.06.2011
Z Powszechnym Domem Finansowym można współpracować prowadząc placówkę partnerską, bądź działając jako mobilny doradca finansowy.
 

Spółka prowadzi sprzedaż kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych, ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych. W ramach sieci działa pięć jednostek własnych. Firma współpracuje również z setką biur kredytowych, których oferta opiera się na produktach Powszechnego Domu Finansowego. Pod logo PDF pracują również mobilni doradcy finansowi. Aktualnie trwają poszukiwania partnerów ze Śląska i Małopolski, gdzie do końca roku ma powstać kilka nowych punktów sprzedaży.

- Chcemy być obecni w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Preferujemy placówki o powierzchni 20-40 m2 zlokalizowane w centrum miasta, posiadające dobry dojazd i parking dla klientów – mówi Marcin Grzybowski, wiceprezes zarządu Powszechnego Domu Finansowego.

Koszt inwestycji w biznes zależy od formy współpracy. W przypadku mobilnych doradców wystarczy już 3 tys. zł na zakup laptopa z oprogramowaniem oraz podstawowe urządzenia biurowe. Do placówki stacjonarnej trzeba będzie jeszcze dokupić meble do wyposażenia dwóch stanowisk pracy oraz oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne lokalu. Cała inwestycja zamknie się w kwocie 12-14 tys. zł. W obu przypadkach konieczne jest posiadanie samochodu, którym dojedziemy na spotkanie z klientem.

- Zależy nam, aby partnerzy mieli doświadczenie w sprzedaży kredytów hipotecznych. Osoby z doświadczeniem czysto sprzedażowym, też mogą sobie doskonale poradzić, ale będą potrzebowały więcej czasu na wdrożenie w biznes – twierdzi Marcin Grzybowski.

Właściciel licencji udostępnia partnerom pakiet produktów finansowych ciągle uaktualnianych o nowe produkty. Przedsiębiorcy mogą ponadto liczyć na wsparcie sprzedażowe Powszechnego Domu Finansowego w postaci szkoleń, bieżącej pomocy i siecią kontaktów do firm współpracujących – biur nieruchomości, deweloperów, komisów samochodowych i dealerów.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz