06.06.2011

Agenci na warsztaty!

Sieć Service Master & Wash Master uruchomiła trzecią placówkę agencyjną.

Aktualnie w ramach sieci Service Master & Wash Master działa osiem stacji obsługi pojazdów, w tym pięć punktów własnych i trzy działające na warunkach agencyjnych. Firma poszukuje agentów zdecydowanych na przejęcie placówek własnych sieci zlokalizowanych w Bielsku-Białej, Rybniku, Zabrzu, Ząbkach k. Warszawy i Gdyni. Na zachętę Service Master & Wash Master zmienia warunki współpracy i dostosowuje swoją ofertę do lokalnych warunków.

Samochód w myjni Washmaster.

W ramach sieci Service & Wash Master działa 8 stacji obsługi pojazdów, w tym pięć punktów własnych i trzy działające na warunkach agencyjnych.

- Podczas wielu rozmów z kandydatami zdaliśmy sobie sprawę, że pewne wstępne założone wymagania zniechęcają potencjalnych zainteresowanych. W związku z tym zdecydowaliśmy się na większą elastyczność i wprowadzenie ulepszonych, bardziej atrakcyjnych dla Agentów, warunków współpracy - mówi Jerzy Horszczaruk, prezes Towarzystwa Inwestycyjnego, właściciela marek Service Master & Wash Master.

Agenci mogą liczyć m.in. na obniżenie wymaganej kwoty kaucji, stanowiącej zabezpieczenie obiektu. Kolejni partnerzy, z którymi prowadzone są obecnie rozmowy, rozpoczną współpracę już na nowych warunkach.
- W ciągu ośmiu miesięcy od wdrożenia programu agencyjnego podpisaliśmy już pierwsze umowy, najważniejsze jednak, że zainteresowanie naszą ofertą cały czas rośnie – dodaje Jerzy Horszczaruk.

Stacje serwisowe i myjnie Service & Wash Master istnieją na rynku od 2007 roku. Zaletą obiektów jest atrakcyjna lokalizacja w sąsiedztwie Makro Cash & Carry i stacji Lukoil. W ofercie Service Master i Wash Master - oprócz napraw, przeglądów i obsługi samochodów - znajdują się myjnie tunelowe i ręczne, wykonujące m.in. czyszczenie, pranie i konserwację tapicerki samochodowej, polerowanie i nakładanie powłok ochronnych lakieru.

-Zdecydowałem się na poprowadzenie stacji pod marką Service Master & Wash Master, ponieważ wierzę w potencjał rynku. Przeanalizowałem możliwości rozwoju tego biznesu w regionie i postanowiłem spróbować. Odwagi dodał fakt, że mogę liczyć na pomoc i wsparcie całego zespołu osób, z którymi wspólnie pracujemy na sukces marki – mówi Romuald Ząbek prowadzący placówkę agencyjną Service Master & Wash Master w Lublinie.

Firma zapowiada, że jeszcze w tym roku ruszy z programem franczyzowym. Prezes Towarzystwa Inwestycyjnego przewiduje, że do końca 2011 sieć Service & Wash Master będzie liczyła 16 dużych obiektów wiodących i kilkanaście stowarzyszonych.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora