Można się spodziewać, że w konsekwencji budowy nowych dróg, w ich pobliżu powstanie wiele lokali gastronomicznych, w tym fast foody.
Czwartek
09.06.2011
Od czerwca ruszyła nowa oferta franczyzy Mr Hamburgera. Niższa opłata licencyjna będzie obowiązywała do końca wakacji.
 

Dotychczas opłata franczyzowa wynosiła 25 tys. zł, ale firma postanowiła w okresie wakacji zachęcić nowych partnerów niżeszą opłatą wstępną. Od czerwca do sierpnia za możliwość działania pod logo Mr Hamburger chętni zapłacą 8 tys. zł. Ponadto sieć restauracji planuje oddać w ręce franczyzobiorcy placówkę własną w Czechowicach-Dziedzicach. Już wcześniej w ten sam sposób właściciela zmieniły trzy bary – w Woszczycach, w Katowicach i w Lędzinach przy trasie S-1.

- Nie chcemy jednak rezygnować ze wszystkich własnych lokali. Franczyzodawca nadal będzie zarządzał pozostałymi sześcioma restauracjami, bo właśnie w nich możemy testować nową ofertę, która, jeśli się sprawdzi, trafi do całej sieci – wyjaśnia Monika Czapińska, menedżer ds. franchisingu Mr Hamburger.

Przyszli franczyzobiorcy Mr Hamburger, którzy już posiadają placówkę wymagającą działań adaptacyjnych pod potrzeby restauracji, wydadzą 60-100 tys. zł. W pakiecie franczyzowym znajduje się projekt wnętrza, meble w wynegocjowanych u producenta cenach oraz materiały reklamowe (plakaty, ulotki, banery). Na szkoleniach dla partnera i jego pracowników przekazana zostaje wiedza na temat receptur oraz technologii przygotowania posiłków.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz