Jedna sieć, dwie odsłony

Jedna z nowych wizualizacji została przygotowana w kolorystyce płomiennej czerwieni i czerni. Druga oscyluje wokół delikatnej bieli, różu i odcieni srebra w połączeniu z fototapetami.
Czwartek
09.06.2011
W Okay Multibrand Shops franczyzobiorcy sami zdecydują o wyglądzie swojego sklepu.
 

To nowość w odzieżowej franczyzie. Sieć Okay Multibrand Shops daje swoim franczyzobiorcom do wyboru dwie zupełnie różne wizualizacje sklepów. W obu dostępne są charakterystyczne dla sieci manekiny, ale na tym podobieństwa się kończą.

- Jedna z wizualizacji została przygotowana w kolorystyce płomiennej czerwieni i czerni. Druga oscyluje wokół delikatnej bieli, różu i odcieni srebra w połączeniu z fototapetami – opowiada o nowych pomysłach dyrektor zarządzający sieci, Mariusz Brzyski. - Franczyzobiorca sam decyduje o tym, który model chce wykorzystać w swoim sklepie. Następnie Okay Multibrand Shops na własny koszt przygotowuje materiały wizualizacyjno - reklamowe o wartości min. 15 tys. zł, które nieodpłatnie wynajmujemy partnerom na czas trwania współpracy.

Sklepy urządzone w nowym stylu funkcjonują już w Olkuszu i Włocławku. W ostatnim czasie sieć powiększyła się również o punkty w Rzeszowie, Stalowej Woli, Zgorzelcu, Bełchatowie i Brodnicy. Niebawem kolejne placówki zawitają do Lubartowa, Zamościa i Skarżyska Kamiennej. Sieć Okay nie ogranicza się jednak tylko do ekspansji wewnątrz kraju.

- Prowadzimy intensywną kampanię reklamową w Czechach i na Ukrainie, gdzie nawiązaliśmy już współpracę z odbiorcami hurtowymi i sklepami odzieżowymi. Oferowanym przez nas towarem znanych marek interesują się też inne sklepy multibrandowe, wobec których coraz częściej występujemy w roli dostawcy - mówi Mariusz Brzyski.

Okay Multibrand Shop w miesiącach letnich prowadzi sprzedaż również w sklepach i namiotach w kurortach nadmorskich.

- Już w tej chwili nasze placówki w Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Dębkach i Karwi są gotowe na przyjęcie klientów odpoczywających nad morzem – zapewnia Brzyski.

Koszt otwarcia własnego sklepu o powierzchni 30 m2 to inwestycja na poziomie 33 tys. zł. Franczyzodawca przyznaje jednak, że najlepiej sprawdza się działalność w lokalach nieco większych - od 60 do 150 m2.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Zarobić na stylu

CCC ma problemy, Reserved i Gino Rossi też. Ciuchy w retailu źle się sprzedają. _____________________ Pisanie prac magisterskich z socjologii

34 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Zarobić na stylu

Strona http://diamentysprzedazy.pl/ to blog zdradzający tajniki jubilerstwa, opisujący magię i moc biżuterii, jako dodatku do stroju. Mamy szeroki wybór subtelnych...

34 wypowiedzi
ostatnia 18.05.2018
Produkcja odzieży reklamowej. Warto inwestować?

Zgadzam się, że taka odzież to bardzo dobry wybór. Z tego co widzę, to w internecie jest wiele różnych firm i można spokojnie znaleźć coś dla siebie. Jeśli ktoś...

27 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018
Produkcja odzieży reklamowej. Warto inwestować?

Moim zdaniem warto inwestować w odzież reklamową. To praktyczne i uniwersalne gadżety które sprawdzą się w każdej branży. Osobiście polecam firmę Tech-Media, mają...

27 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Tania odzież zawsze dobrze się sprzedaje. _____________________ Tematy prac licencjackich z logistyki

44 wypowiedzi
ostatnia 09.05.2018
Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Moim zdaniem też nie. ___________________ http://pracelicencjackielogistyka.pl/

10 wypowiedzi
ostatnia 09.05.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Tania odzież jeszcze ujdzie. Drogie ciuchy w Polsce nie idą. ____________________ http://pracemagisterskiepedagogika.edu.pl/

44 wypowiedzi
ostatnia 08.05.2018
Hurtownik - opinie

This page gives you a lot of information. Thank you! subway surfers

11 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2018