Sto salonów franczyzowych no+vello

Całkowita kwota inwestycji w biznes szacowana jest na 120 tys. zł.
Czwartek
16.06.2011
W tym roku przybędzie 70 gabinetów kosmetycznych specjalizujących się w zabiegach fotodepilacji i fotoodmładzania.
 

Na świecie działa ponad tysiąc firmowych salonów no+vello, w Polsce jest ich 103 – w tym trzy punkty własne i sto zarządzanych przez franczyzobiorców. Do końca roku sieć chce uruchomić w naszym kraju jeszcze 70 placówek, a docelowo ma ich być ponad 250.

- Jeden salon no+vello powinien przypadać na około 50 tys. mieszkańców. Akceptując wybraną lokalizację w Warszawie kierujemy się zupełnie innymi kryteriami niż w mniejszych miejscowościach. Oprócz wielkości witryny, bliskości komunikacji miejskiej oraz dostępu do parkingu, ważną rolę w podejmowaniu decyzji o najlepszej lokalizacji odgrywa wysokość czynszu – twierdzi Martyna Królikowska, expansion manager no+vello.

W najbliższym czasie otwarte zostaną placówki w Warszawie, Łodzi, Radomiu, Lublinie i Białymstoku. Niektórzy partnerzy otwierają kolejną franczyzę no+vello. Dorota Pałygiewicz, pracownik jednego z salonów otwiera właśnie w Lublinie swoją drugą placówkę.

- Salony fotodepilacji i fotoodmładzania uruchamiają zarówno mężczyźni jak i kobiety, osoby prowadzące już własny biznes oraz takie, które dopiero zaczynają. Mamy również kilku franczyzobiorców, którzy mimo prowadzenia własnego salonu no+vello nie rezygnują z kariery w korporacji – mówi Martyna Królikowska.

Całkowita kwota inwestycji w biznes szacowana jest na 120 tys. zł. Oprócz opłaty licencyjnej kwota ta zawiera koszt wyposażenia lokalu. Franczyzodawca odradza zakup lub najem powierzchni, której przystosowanie do wymogów sieci będzie kosztowało więcej niż 35 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1,2 tys. zł, a marketingowa – 400 zł. Partnerzy no+vello mają do dyspozycji całodobowe doradztwo, szkolenia dla pracowników, pomoc w zaprojektowaniu i wykończeniu lokalu, odpowiednie oprogramowania do prowadzenia salonu i realizowania zapisów klientów on-line.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019