27.06.2011

Biznes w szafie

o trendach w meblowaniu sklepów z odzieżą opowiada Rafał Kilian, dyrektor zarządzający w firmie Norco.

Jakie znaczenie w wyposażeniu sklepu odzieżowego odgrywają meble?
Dobrze zaprojektowana i wyposażona przestrzeń handlowa ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Meble muszą współgrać z oferowanymi produktami i ułatwiać ich ekspozycję, w przeciwnym wypadku nawet najlepsza kolekcja ubrań skazana jest na porażkę. Staramy się dopasować aranżację do konkretnego sklepu, bazujemy przy tym na szerokiej palecie materiałów, z których wykonujemy meble oraz doborze kolorów wprowadzających w klimat sklepu. W Norco ogromny nacisk kładziemy na fazę projektowania mebli - ich formę, funkcjonalność, wykończenie oraz uniwersalność. Na bieżąco śledzimy rozwój trendów rynkowych i z powodzeniem stosujemy je w naszych meblach.

Rafał Kilian, dyrektor zarządzający Norco.

Rafał Kilian, dyrektor zarządzający w firmie Norco.

Czy klient powinien mieć gotowy pomysł na swój sklep, czy pomagacie w jego aranżacji?
Jesteśmy na rynku od ponad 20 lat – mamy doświadczenie, wiedzę oraz sprawdzone metody współpracy z klientami, którym towarzyszymy już od początku prac nad wyposażeniem sklepu. Analizujemy ich potrzeby, dokonujemy niezbędnych pomiarów i przygotowujemy wizualizację urządzonego lokalu. Tak wykreowane wyposażenie sklepowe produkujemy w naszej fabryce, a następnie dostarczamy i montujemy w sklepie. Dzięki temu, że dysponujemy dużym parkiem maszynowym, jednocześnie mając możliwość stosowania różnych technik produkcyjnych, jesteśmy w stanie zrealizować otrzymany od klienta pomysł oraz od podstaw stworzyć klimatyczne wnętrze sklepu.

Rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0