23.06.2011

Z Portugalii do Polski

BodyConcept zamierza otwierać swoje salony kosmetyki estetycznej na całym świecie.

Marka BodyConcept pochodzi z Portugalii, gdzie w ciągu pięciu lat otworzyła blisko 50 salonów kosmetyki estetycznej, z czego 44 na zasadzie franczyzy. BodyConcept chce w najbliższych latach zbudować sieć międzynarodową, stąd plany uruchomienia punktów usługowych m.in. w Polsce, Austrii i Hiszpanii. Klienci sieci mogą skorzystać z bogatej oferty dotyczącej zabiegów kosmetyki estetycznej sprzedawanej w ramach abonamentu lub pojedynczo. Każdy kto wykupi miesięczny abonament za 299 zł może dwa razy w tygodniu skorzystać z trzech różnych zabiegów.

Salon BodyConcept Centrum Kosmetyki Estetycznej. Fot. BodyConcept

Inwestycja w biznes wynosi minimum 169 tys. zł.

– Wymagania lokalowe są bardzo elastyczne. Nie musi być to kosztowna i bardzo prestiżowa lokalizacja. Jesteśmy pewni, że nasz oferta przyciągnie klientów nawet do salonów umiejscowionych na piętrze lub w bocznej ulicy miasta liczącego powyżej 40 tys. mieszkańców. Nie mamy specjalnych wymagań, jeżeli chodzi o wiek, płeć franczyzobiorców, doświadczenie zawodowe w branży kosmetycznej, czy wykształcenie kierunkowe. Ogromne znaczenie ma jednak dla nas osobowość franczyzobiorcy. Liczą się takie cechy jak: samodzielność, przedsiębiorczość, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i zarządzania personelem – mówi Marta Szymczak, franczyzodawca BodyConcept.

Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie właściciela licencji, począwszy od poszukiwania i aranżacji lokalu (o powierzchni 80-140 m2), aż do wsparcia w sprzedaży i udziału w szkoleniach tematycznych. Bogata oferta różnorodnych zabiegów poparta sprawdzonymi metodami sprzedaży pozwala na rozwijanie biznesu niezależnie od pory roku. Inwestycja w biznes wynosi minimum 169 tys. zł (70 proc. tej kwoty podlega leasingowi), miesięczna opłata franczyzowa waha się od 1,2 tys. do 1,4 tys. zł, zaś marketingowa wynosi – 1,2 tys. zł.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0