18.12.2001

Wzmocnić markę

Warto wyjść poza główny sektor działań i inwestować w markę

Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, warto wyjść poza główny sektor działań i zainwestować w stosunkowo nieduże projekty np. sklepy kawiarnie, które wzmocnią markę – twierdzą restauratorzy oraz przedsiębiorcy z branży spożywczej.

Uruchomienie tych przedsięwzięć, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się mniej dochodowe lub nieistotne, służą tworzeniu klimatu wokół marki oraz jej utrwaleniu w świadomości klientów, a to będzie procentować w przyszłości.

- Właśnie otworzyliśmy czwartą kawiarnię Cafe Nescafe w Warszawie. Sieć ta ma stworzyć klimat wokół marki Nestle oraz zbudować jej wizerunek – twierdzi Agnieszka Wąsak, rzecznik Nestle Polska.

Firma, którą znamy głównie z produkcji kawy oraz dań gorących Winiary i słodyczy pod marką Goplana, pierwszą kawiarnię otworzyła w marcu tego roku. Zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców jest duże, więc na pewno będą powstawać kolejne punkty. Ten sposób reklamy zagraniczne oddziały koncernu stosują już od kilku lat. Najwięcej kawiarń, bo ponad 40, Nestle uruchomiło w Wielkiej Brytanii.

Więcej: Ewa Andrzejewska, Prawo i Gospodarka, 18 grudnia 2001

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0