15.07.2011

Biznes dla domu

Bielbaw Home chce w tym roku otworzyć setny sklep z tekstyliami.

Właścicielem marki Bielbaw Home jest firma Greno, która działa w branży tekstylnej od blisko 20 lat. Jej produkty, takie jak ręczniki, czy pościel, można kupić również w salonach firmowych Mituu. Firma ma swoje przedstawicielstwa także u naszych południowych sąsiadów – w Czechach i na Słowacji. Sieć salonów Bielbaw Home liczy dziś prawie 60 punktów i sukcesywnie powiększa się o kolejne placówki.

Zdjęcie punktu systemu Bielbaw Home

Sieć salonów Bielbaw Home liczy dziś prawie 60 punktów.

- Chcemy, żeby w ciągu najbliższego roku sieć Bielbaw Home liczyła w całym kraju 100 jednostek partnerskich. Nasze sklepy będą pojawiały się w miejscowościach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Już niedługo sieć powiększy się o punkty w Bielsku Białej, Płocku i Kielcach – mówi Małgorzata Glaser – Witek, odpowiedzialna za marketing i PR w firmie Greno.

Osoby zainteresowane uruchomieniem własnego sklepu Bielbaw Home powinny mieć do dyspozycji lokal o powierzchni co najmniej 50 m2. Franczyzobiorca musi mieć zagwarantowane prawo do lokalu na okres trzech lat. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 7 tys. zł, w ramach tej kwoty franczyzobiorca otrzymuje indywidualny projekt sklepu, meble i ekspozytory oraz sprzęt komputerowy i oprogramowanie. Przed uruchomieniem franczyzowej placówki Bielbaw Home jej personel przechodzi szkolenia wstępne, przeprowadzana jest również lokalna akcja promocyjna.

(mak)