19.07.2011

Promocja Brand New Products

Franczyzobiorcy sklepów odzieżowych BNP zaoszczędzą na zakupie mebli, które za symboliczne 100 zł dostarczy im właściciel licencji.

Przedsiębiorcy, którzy do końca sierpnia podejmą współpracę z siecią outletów odzieżowych, mogą za 100 zł wyposażyć sklep w pełny zestaw mebli o wartości od 10 do 30 tys. zł. Dzięki temu koszt inwestycji w placówkę franczyzową spadnie o ok. 33 proc. Brand New Products, użycza mebli przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą. Przedsiębiorcy przystępujący do sieci płacą tylko za zatowarowanie sklepu i licencję. Po zmianach sklep Brand New Products można otworzyć mając już 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł, które trzeba było wyłożyć przed promocją.

Witryna sklepu Brand New Products.

Powierzchnia sklepu Brand New Products wynosi 20-180 m2.

– Nowa oferta współpracy ma ułatwić franczyzobiorcom start w biznesie. Chcemy, aby placówki szybko osiągały rentowność i systematycznie zwiększały swoje przychody. Ze względu na to część kosztów związanych z inwestycją centrala BNP wzięła na siebie – mówi Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products.

Zmniejszenie kosztów inwestycji w koncept biznesowy może korzystnie wpłynąć na ekspansję sieci w Polsce. Obecnie w całym kraju pod szyldem Brand New Products funkcjonuje 59 sklepów. Stawia to sieć na pierwszym miejscu pod względem liczby posiadanych placówek franczyzowych w branży outletów z odzieżą markową. Sklepy BNP otwierane są w miastach powyżej 5 tys. mieszkańców. Sieć rozwija się również w Czechach, gdzie ma osiem sklepów i na Litwie, gdzie są dwa sklepy.

Wśród marek, które oferują placówki BNP znajdują się m.in.: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Selected, Playboy, Nike i Reebok. Ceny w sklepach Brand New Products są od 30 do nawet 70 proc. niższe w stosunku do cen produktów oferowanych w standardowych sklepach.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0