18.07.2011

Redan poprawia sprzedaż

Według wstępnych szacunków sprzedaż grupy Redan wzrosła w pierwszym półroczu o 20 proc.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej Redan w ciągu sześciu miesięcy tego roku wyniosły 170,1 mln zł, to o 20 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Grupa wypracowała również 77,5 mln zł marży handlowej, co oznacza 23 proc. wzrost w stosunku do 2011.

Modelki w ubraniach Top Secret.

Grupa Redan skupia pod swoimi skrzydłami cztery formaty sklepów: Top Secret, Top Secret&Frends, Troll oraz Textilmarket, w których działa ponad 400 placówek.

- Tak dobry wynik był możliwy dzięki wypracowanym wzrostom w obydwu segmentach naszej działalności, modowym i dyskontowym – mówi Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan S.A. - Na podstawie osiągniętych w pierwszym półroczu wyników Zarząd potwierdza, że prognoza wyniku netto zostanie zrealizowana.

Sprzedaż wzrosła zarówno na rynku dyskontowym, jak i w sektorze modowym. Dyskontowy Textilmarket przyniósł spółce 86,1 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż rok temu. Dobra passa trwa również w sektorze modowym, który w pierwszym półroczu zarobił 84 mln zł.

(mak)