Gastronomiczna rewolucja
Główną ideą tego biznesu jest kompleksowe podejście do klienta. Mechanizm świadczenia usług jest bardzo prosty. Pierwszym etapem jest wywiad żywieniowy, na podstawie którego ustalana jest indywidualna dieta uwzględniająca cel, jaki chce osiągnąć klient, stan zdrowia oraz preferencje smakowe. Następnie kucharze przygotowują dzienny zestaw pięciu posiłków, które są dostarczane codziennie rano we wskazane miejsce.
- W dzisiejszych czasach trudno jest spożywać regularne, pełnowartościowe posiłki. Mamy coraz mniej czasu na gotowanie. Catering dietetyczny to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób, które z różnych względów nie mogą pozwolić sobie na spędzanie długich godzin w kuchni – tłumaczy Ewa Połchowska-Nowak, prezes firmy Na Zdrowie. - Staramy się uczyć naszych klientów właściwych nawyków żywieniowych tak, aby nawet po zakończonej współpracy nie musieli rezygnować ze zdrowego i smacznego odżywiania.
Usługa skierowana jest głównie do mieszkańców dużych miast, ale firma planuje otwieranie kolejnych punktów również w mniejszych miejscowościach. Dziś funkcjonują trzy placówki franczyzowe Na Zdrowie. Do końca roku 2012 ma ich powstać jeszcze 10. Najbliższe otwarcie placówki będzie miało miejsce w Gdyni za blisko trzy miesiące. Docelowo sieć chce skupiać 30 lokali.
Franczyzobiorcą sieci Na Zdrowie może zostać każdy, kto dysponuje kapitałem w wysokości 50 tys. zł oraz lokalem o powierzchni min. 70 m2. Doświadczenie w branży gastronomicznej nie jest wymagane, a lokal nie musi być własnością franczyzobiorcy. Jednorazowa opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł. Czas zwrotu inwestycji szacowany jest na 8 miesięcy.
Sam franczyzobiorca otrzymuje dostęp do programu komputerowego, który służy do obsługi klientów oraz daje dostęp do bazy sprawdzonych diet i przepisów. Ponadto usprawnia pracę kuchni i dietetyków dzięki opracowanym gramaturom i dostępie do list zakupowych. Franczyzodawca zapewnia partnerom wyłączność terytorialną oraz wszechstronne wsparcie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego w postaci szkoleń, nadzoru dietetycznego, prowadzeniu lokalnych działaniach marketingowych oraz zarządzania stroną internetową.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali