Gastronomiczna rewolucja
Główną ideą tego biznesu jest kompleksowe podejście do klienta. Mechanizm świadczenia usług jest bardzo prosty. Pierwszym etapem jest wywiad żywieniowy, na podstawie którego ustalana jest indywidualna dieta uwzględniająca cel, jaki chce osiągnąć klient, stan zdrowia oraz preferencje smakowe. Następnie kucharze przygotowują dzienny zestaw pięciu posiłków, które są dostarczane codziennie rano we wskazane miejsce.
- W dzisiejszych czasach trudno jest spożywać regularne, pełnowartościowe posiłki. Mamy coraz mniej czasu na gotowanie. Catering dietetyczny to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób, które z różnych względów nie mogą pozwolić sobie na spędzanie długich godzin w kuchni – tłumaczy Ewa Połchowska-Nowak, prezes firmy Na Zdrowie. - Staramy się uczyć naszych klientów właściwych nawyków żywieniowych tak, aby nawet po zakończonej współpracy nie musieli rezygnować ze zdrowego i smacznego odżywiania.
Usługa skierowana jest głównie do mieszkańców dużych miast, ale firma planuje otwieranie kolejnych punktów również w mniejszych miejscowościach. Dziś funkcjonują trzy placówki franczyzowe Na Zdrowie. Do końca roku 2012 ma ich powstać jeszcze 10. Najbliższe otwarcie placówki będzie miało miejsce w Gdyni za blisko trzy miesiące. Docelowo sieć chce skupiać 30 lokali.
Franczyzobiorcą sieci Na Zdrowie może zostać każdy, kto dysponuje kapitałem w wysokości 50 tys. zł oraz lokalem o powierzchni min. 70 m2. Doświadczenie w branży gastronomicznej nie jest wymagane, a lokal nie musi być własnością franczyzobiorcy. Jednorazowa opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł. Czas zwrotu inwestycji szacowany jest na 8 miesięcy.
Sam franczyzobiorca otrzymuje dostęp do programu komputerowego, który służy do obsługi klientów oraz daje dostęp do bazy sprawdzonych diet i przepisów. Ponadto usprawnia pracę kuchni i dietetyków dzięki opracowanym gramaturom i dostępie do list zakupowych. Franczyzodawca zapewnia partnerom wyłączność terytorialną oraz wszechstronne wsparcie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego w postaci szkoleń, nadzoru dietetycznego, prowadzeniu lokalnych działaniach marketingowych oraz zarządzania stroną internetową.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
Nowoczesny sprzedawca musi przełamywać schematy i ciągle zaskakiwać klienta. Tylko wtedy będzie mógł zwiększyć skuteczność swoich działań i pozyskiwać atrakcyjne kontrakty.
Aby zarobić, trzeba sprzedać rzecz należącą do klienta, którą czasowo przechowujemy, bo nie jest naszą własnością. Lombardy świetnie prosperują, a pożyczki pod zastaw są wysoko oprocentowane.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali