Przygotowania do współpracy

Nazwa sieci wywodzi się od włoskiego słowa "fiero", co oznacza "dumny". Na zdjęciu pizzeria w Łodzi przy ulicy Rzgowskiej.
Poniedziałek
01.08.2011
Łódzkie pizzerie Fiero! finalizują prace nad pakietem franczyzowym.
 

Fiero! Pizza właśnie kończy przygotowania podręcznika operacyjnego, wzoru umowy franczyzowej oraz pozostałej dokumentacji systemu. Opracowanie księgi wizualizacji, standaryzacja aranżacji wnętrz oraz wybór dostawców to tylko przykłady działań przygotowujących sieć do franczyzowej ekspansji. Podczas gdy prace dobiegają końca, sieć rozpoczyna rekrutację franczyzobiorców.

- Mamy świadomość, że samo doświadczenie to nie wszystko. Bierzemy odpowiedzialność za swoich partnerów biznesowych, dlatego najpierw postanowiliśmy się odpowiednio przygotować do współpracy – wyjaśnia Ewa Szmitka z sieci Fiero! Pizza. - Na najbliższe miesiące planujemy kampanię informacyjną i promocyjną naszego systemu. Mamy jasną wizję rozwoju firmy i marki Fiero! i poszukujemy osób, które pomogą nam ją zrealizować.

Pizzerie sieci powstają zarówno w centrach dużych miast, jak i na terenach mniejszych miejscowości czy osiedli. Żeby przystąpić do sieci trzeba dysponować odpowiednim kapitałem (min. 100 tys. zł) oraz lokalem o powierzchni min. 70 m2. Placówka nie musi być własnością franczyzobiorcy, ale franczyzodawca musi ją zaakceptować.

Właścicielem marki Fiero! Pizza jest spółka Perta Pizza z siedzibą w Łodzi. Od lutego 2010 umowami franczyzowymi z siecią jest związanych pięć lokali, cztery w Łodzi oraz jeden w Tomaszowie Mazowieckim. Podstawę oferty pizzerii stanowi 60 rodzajów pizzy serwowanych zarówno w lokalu, jak i z dostawą do klienta.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz