Free Delikatesy stawiają na Warszawę

Zgodnie z założeniami spółki do końca roku w sieci Free Delikatesy Ekologiczne będzie działać 8 sklepów franczyzowych. Do końca roku 2013 ich być już 50.
Poniedziałek
01.08.2011
Spółka Free Delikatesy Ekologiczne podpisała czwartą umowę franczyzową.
 

Do tej pory w ramach sieci działały trzy sklepy: jeden własny oraz dwa punkty franczyzowe. 10 sierpnia bieżącego roku zostanie otwarta trzecia placówka franczyzowa. Sklep przy ulicy Stryjeńskich w Warszawie będzie największym punktem sieci. Czwarta placówka franczyzowa Delikatesów Ekologicznych powstanie w centrum Warszawy przy ul. Widok 8. Powierzchnia sklepu wyniesie 110 m2, a jego otwarcie nastąpi 1 września tego roku.

- Na razie nasze sklepy działają wyłącznie w Warszawie - mówi Daniel Skibiński, prezes zarządu spółki Free. - Zgodnie z założeniami spółki do końca roku w sieci Free Delikatesy Ekologiczne będzie działać osiem sklepów franczyzowych. Do końca roku 2013 chcemy by było ich już 50.

Free Delikatesy Ekologiczne to sklepy, których działalność skupia się sprzedaży detalicznej ekologicznych produktów spożywczych. Chcąc przystąpić do sieci, należy dysponować lokalem o powierzchni od 50 do 100 m2 oraz kapitałem rzędu 90 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia wsparcie w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz dwutygodniowe szkolenie. Za akcje marketingowe, takie jak reklamy w czasopismach oraz internecie, nie pobierane są dodatkowe opłaty.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.