5.10.15. rusza na podbój internetu

5.10.15. poszukuje partnerów, którzy poprowadzą sklep w mieście liczącym 20-50 tys. mieszkańców.
Czwartek
11.08.2011
Ubranka dziecięce można kupić nie tylko w stacjonarnych placówkach, ale również w e-sklepie.
 

Po prawie roku zastoju w rozwoju sieci 5.10.15. nabiera rozpędu. Do końca roku planowane są otwarcia 10 punktów własnych oraz 20 partnerskich. W ostatnich tygodniach powstały sklepy własne w Warszawie, Radomiu, Chojnicach i Zamościu oraz sklep internetowy. E-sklep oferuje prawie 3 tys. różnych produktów. Szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów dla dzieci w wieku od niemowlęcia do gimnazjalisty został uporządkowany w taki sposób, aby kupujący w nim rodzice mogli łatwo odnaleźć poszukiwane produkty i szybko sfinalizować swoje zakupy. Przyszli klienci sklepu 5.10.15. mogą spodziewać się szybkiej dostawy, która będzie zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przyszłości pojawi się możliwość odbioru zamówionych produktów w wybranym sklepie 5.10.15 na terenie całego kraju.

Planowane w połowie 2010 roku zmiany w zasadach funkcjonowania sklepów partnerskich 5.10.15. ostatecznie nie weszły w życie. Właściciel licencji, spółka Komex, chciała, aby towar sprzedawany w sklepach 5.10.15. był kupowany przez partnerów, a nie oddawany w depozyt. W ten sposób firma mogłaby pozbyć się ciężaru finansowego, jakim było wydawanie własnego asortymentu z magazynów, a następnie oczekiwanie na zapłatę ze strony partnera.

– Zostaliśmy przy systemie agencyjnym, w którym Komex jest właścicielem towaru, zarządza nim i ponosi koszty przecen. Partner koncentruje się na utrzymaniu standardów, obsłudze klienta i sprzedaży produktów. Obecny system współpracy gwarantuje lepsze zarządzanie towarem – twierdzi Paweł Okpisz, menedżer ds. franczyzy 5.10.15.

Całkowita inwestycja w stacjonarny sklep 5.10.15.wynosi 80-120 tys. zł i zależy od powierzchni lokalu. Szacuje się, że zaadaptowanie lokalu do wymogów sieci wynosi 800 zł za 1 m2. Koszt opłaty licencyjnej zamyka się w kwocie 15 tys. zł. Partner otrzymuje w zamian know-how, projekt architektoniczny sklepu, wsparcie przy otwieraniu punktu oraz szkolenia. Umowa z licencjodawcą wiąże się z koniecznością zabezpieczenia w postaci weksla oraz depozytu zwrotnego w wysokości 20 tys. zł.

(dw)


POPULARNE NA FORUM

Centra handlowe na celowniku

Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.

7 wypowiedzi
ostatnia 27.08.2018
Centra handlowe na celowniku

Thanks for sharing.I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and hopeful that you will write many more posts like this one. - happy...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.08.2018
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes

Ja polecam Wam książeczki Wydawnictwa MD Monika Duda https://www.wydawnictwomd.pl/ W swojej ofercie mają piękne bajeczki, kolorowanki, książki edukacyjne w rozsądnych cenach

61 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2018
Dzień dziecka - prezenty

The Department of Labor is the sole government office that screens youngster work and authorizes kid work laws. The most clearing government law that confines the business and...

4 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
Pieluszki typu pampers

Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)

10 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2018
Centra handlowe na celowniku

Jak dla mnie to wszystko padnie. Teraz wszystko Polacy kupują w necie! Drogie ciuchy u nas nie mają racji bytu. ____________________ http://szkolaglownahandlowawwarszawie.edu.pl

7 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2018
Pieluszki typu pampers

Pieluchy Dada sa chybacałkiem niezłe. Za moich czasów ich nie było, albo miały kiepską renomę. Teraz widzę, że używa ich sporo dzieciaków, więc chyba dają radę?...

10 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Dzień dziecka - prezenty

U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.

4 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018