Happy Feet zapowiada otwarcia
Happy Feet, właściciel marki Aurelka, dba o stopy swoich małych klientów w trzech sklepach zlokalizowanych w Warszawie. Dwie placówki prowadzą franczyzobiorcy, trzecie stoisko, działające w centrum handlowym w Markach, jest placówką testową pozwalającą udoskonalać obsługę klienta i sprawdzającą nowe produkty wprowadzane do oferty firmy. W przyszłym roku firma chce otworzyć dwa nowe stoiska, trzy kolejne mają pojawić się w 2013. Rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami zaplanowane są na tegoroczną jesień.
- Wprowadzenie marki Aurelka do centrów handlowych okazał się strzałem w 10., bo dzięki temu możemy dotrzeć do dużej liczby klientów. Na stoiskach przeprowadzamy regularne i bezpłatne badania stópek oraz konsultacje ze specjalistami, co pozwala nam na kompleksową i rzetelną obsługę klientów. Sprzyja nam również rosnąca świadomość rodziców na temat prawidłowego rozwoju postawy swoich pociech - opowiada Barbara Zorychta, kierownik ds. sprzedaży Happy Feet.
Na otwarcie stoiska Aurelki trzeba przeznaczyć 55 tys. zł, 30 tys. zostaje przeznaczone na przygotowanie stoiska, zaś pozostała kwota jest przeznaczona na zatowarowanie. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci. Franczyzobiorca oraz jego pracownicy przechodzą szkolenia techniczne i sprzedażowe. Happy Feet zapewnia również wsparcie marketingowe oraz logistyczne.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...