Sieć biur poszukuje partnerów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Sobota
20.08.2011
W Koninie, Krakowie i Katowicach powstaną nowe Agencji Tłumaczeń ILS.
 

Firma ILS powstała w 2004 roku w Łodzi i bardzo szybko zdecydowała się na rozwój na podstawie licencji partnerskiej. Oprócz centrali pod logo ILS funkcjonuje 20 biur.
– Rozwiązaliśmy umowy z kilkoma partnerami, którzy nie byli zaangażowani w biznes i nie rokowali nadziei na dalszą współpracę z siecią. Nastawiamy się na uruchamianie biur tłumaczeń w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Najbliższe otwarcia będą miały miejsce w Koninie, Katowicach i Krakowie – wylicza Robert Fiutak, dyrektor zarządzający w Agencji Tłumaczeń ILS.

Najlepszym partnerami dla licencjodawcy są osoby z doświadczeniem w pracy z klientem, którzy w biznesie kierują się etyką, dokładnością i dyskrecją. Lokal potrzebny do prowadzenia agencji tłumaczeń o powierzchni 15-25 m2 nie musi znajdować się w ścisłym centrum miasta. Inwestycja w biuro wynosi od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Partnerzy otrzymują od Agencji Tłumaczeń ILS specjalne autorskie oprogramowanie, materiały informacyjne oraz pakiet szkoleń, na których poruszane są tematy z zakresu administracji oraz prawa.

– Nie wszyscy nasi przyszli partnerzy rozumieją, że współpraca z ILS to możliwość sprzedaży usług w niemal wszystkich językach świata oraz że usługa tłumaczenia to nie tylko akt urodzenia czy dowód rejestracyjny samochodu, ale dziesiątki innych możliwych zadań. Należą do nich tłumaczenia filmów, projektów architektonicznych, instrukcji technicznych, folderów reklamowych, książek, dokumentacji prawnej, stron internetowych, spotkań, konferencji i szkoleń. Potencjalny klient, któremu zależy na wysokiej jakości tłumaczenia, czeka za przysłowiowym rogiem – przekonuje Robert Fiutak.

(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.