Obecne powierzchnie w jakich zlokalizowane są działy Slow Food & Garden zajmują od 50 do 150 m2. W ramach sieci funkcjonują już cztery placówki partnerskie.
Niedziela
14.08.2011
Zielony Loft wdraża nowy koncept sprzedażowy Slow Food & Garden, oferujący ekologiczną żywność w centrach ogrodniczych.
 

Zielony Loft to firma z Trójmiasta, która zajmuje się budową i unowocześnianiem obiektów handlowych o profilu ogrodniczym w całym kraju. W tego typu obiektach sieć zakłada specjalistyczne działy handlowe, np. aranżacja wnętrz zielenią, czy najnowszy, autorski projekt Slow Food & Garden - żywność ekologiczna, który jest właśnie w fazie wdrażania.

- Problem, który doskwiera naszej branży to sezonowość – mówi Robert Radkiewicz, wiceprezes zarządu Zielony Loft. – Staramy się temu przeciwdziałać poprzez wydłużenie okresu handlowego w punktach sezonowych. Żywność ekologiczna w centrach ogrodniczych idealnie wpisuje się w profil działalności tych placówek, a wszystko to zgodnie z mottem konceptu Slow Food & Garden - zdrowa żywność z ogrodu.

Koncept Slow Food & Garden opiera się na samodzielnie funkcjonujących sklepach i działach sprzedaży oferujących szereg artykułów spożywczych. Obecnie w ramach sieci funkcjonują cztery placówki partnerskie, które mieszczą się w centrach ogrodniczych. Najbliższe otwarcia kolejnych punktów będą miały miejsce w Bydgoszczy i Toruniu.

Wymagania wobec potencjalnego partnera uzależnione są od wielkości planowanej inwestycji. Obecne powierzchnie w jakich zlokalizowane są działy Slow Food & Garden zajmują od 50 do 150 m2. Kapitał niezbędny do rozwinięcia własnego biznesu uzależniony jest od lokalizacji i własnej wizji przedsiębiorcy. Przystąpienie do projektu Slow Food & Garden to koszt rzędu ok. 12 tys. złotych.

- W ramach pakietu franczyzowego oferujemy partnerom kompleksowe opracowanie projektu architektonicznego placówki – dodaje Robert Radkiewicz - Zajmujemy się także opracowaniem strategii marketingowej oraz zatowarowaniem punktu w wyselekcjonowane produkty. Szkolimy również pracowników w tworzeniu i prowadzeniu działu.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022