Placówki partnerskie osiągają na ogół rentowność pomiędzy 4 a 6 miesiącem współpracy z Alior Bankiem.
Wtorek
23.08.2011
Alior Bank zdecydował się wypłacać swoim nowym partnerom 12 tys. zł na adaptację lokalu.
 

Oferta dla osób zainteresowanych przystąpieniem do sieci Alior Banku jest aktualna do końca roku. Koszt uruchomienia placówki wynosi maksymalnie 25 tys. zł, ale dzięki ryczałtowo wypłacanym 12 tys. zł koszt inwestycji w biznes może spaść nawet o połowę. Partnerzy otrzymują bezpłatnie sprzęt IT oraz urządzenie biurowe do skanowania i drukowania.

- Zwracamy partnerowi środki zainwestowane w marketing lokalny do kwoty 3 tys. zł rocznie. Akcje marketingowe powinny jednak wcześniej zostać skonsultowane z centralą. Poza tym placówka otrzymuje od departamentu marketingu stojaki ekspozycyjne, ulotki i plakaty reklamowe – mówi Marcin Tauber, odpowiedzialny za rozwój placówek partnerskich Alior Banku.

Bank zakończył już budowę punktów własnych i teraz stawia wyłącznie na rozwój sieci placówek partnerskich, których działa już w Polsce 140. W celu usprawnienia komunikacji pomiędzy centralą Alior Banku a placówkami partnerskimi powstał specjalny organ - Rada Partnerów. W jej skład wchodzi ośmiu liderów wybranych w swoich regionach przez samych partnerów. Ideą powołania Rady jest przekazywanie sugestii i opinii dotyczących funkcjonowania placówek partnerskich do centrali banku.

Placówki partnerskie Alior Banku obsługują klientów indywidualnych w zakresie obrotu gotówkowego, zakładania kont osobistych i lokat, oferują także produkty kredytowe: pożyczkę gotówkową, limit odnawialny oraz limit w rachunku karty kredytowej. Partnerzy obsługują również jednoosobowe podmioty gospodarcze.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz