06.09.2011

4F jedzie na Igrzyska

Firma OTCF, właściciel marki odzieżowej 4F, została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Marka 4F została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej podczas igrzysk w Londynie w 2012 roku oraz w Soczi w 2014 roku. Firma zaprojektuje stroje dla sportowców - kolekcje defiladową, w której członkowie reprezentacji olimpijskiej wystąpią na ceremonii otwarcia i zamknięcia imprezy oraz kolekcję sportowo–casualową przeznaczoną do codziennego użytkowania podczas igrzysk.

Sportowcy w odzieży 4F

Polscy sportowcy ubrani w stroje 4F na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver

Firma 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim od 2010 roku. Podczas zeszłorocznych igrzysk w Vancouver polscy olimpijczycy po raz pierwszy wystąpili w strojach marki 4F. Firma ubierała naszych sportowców także na innych imprezach, w tym na Letnich Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich w Singapurze i na Olimpijskich Festiwalach Młodzieży w Libercu, Szczyrku i Trabzonie.

- Specjalizujemy się w produkcji ubrań dla osób uprawiających sport, zarówno tych, którzy zajmują się tym amatorsko, jak i wyczynowo. Obserwujemy kierunki rozwoju poszczególnych dyscyplin i podążamy za najnowszymi technologiami produkcji odzieży oraz akcesoriów sportowych. Ważna jest dla nas współpraca z czołowymi organizacjami sportowymi i sportowcami, bo dzięki temu znamy ich potrzeby i kierunki rozwoju sportu. W oparciu o tę wiedzę ulepszamy każdą nową kolekcję – mówi Igor Klaja, prezes OTCF Sp. z o.o.

Marka 4F została utworzona siedem lat temu przez firmę 4F, która ma ponad dziesięcioletni staż na rynku odzieży sportowej. Obecnie w Polsce funkcjonuje 37 sklepów własnych, 35 sklepów franczyzowych i 80 stoisk shop-in-shop. W ofercie sklepów oprócz odzieży typowo sportowej znajdują się również kolekcje typu casual.

- Obecność marki 4F na ważnych imprezach sportowych przekłada się na sprzedaż w sklepach franczyzowych. Buduje pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów i potencjalnych franczyzobiorców, co, jak można się domyślać, wpływa na zainteresowanie naszymi produktami i konceptem biznesowym - Piotr Beltrani, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju w firmie OTCF.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0