4F jedzie na Igrzyska

Polscy sportowcy ubrani w stroje 4F na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver
Wtorek
06.09.2011
Firma OTCF, właściciel marki odzieżowej 4F, została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
 

Marka 4F została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej podczas igrzysk w Londynie w 2012 roku oraz w Soczi w 2014 roku. Firma zaprojektuje stroje dla sportowców - kolekcje defiladową, w której członkowie reprezentacji olimpijskiej wystąpią na ceremonii otwarcia i zamknięcia imprezy oraz kolekcję sportowo–casualową przeznaczoną do codziennego użytkowania podczas igrzysk.

Firma 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim od 2010 roku. Podczas zeszłorocznych igrzysk w Vancouver polscy olimpijczycy po raz pierwszy wystąpili w strojach marki 4F. Firma ubierała naszych sportowców także na innych imprezach, w tym na Letnich Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich w Singapurze i na Olimpijskich Festiwalach Młodzieży w Libercu, Szczyrku i Trabzonie.

- Specjalizujemy się w produkcji ubrań dla osób uprawiających sport, zarówno tych, którzy zajmują się tym amatorsko, jak i wyczynowo. Obserwujemy kierunki rozwoju poszczególnych dyscyplin i podążamy za najnowszymi technologiami produkcji odzieży oraz akcesoriów sportowych. Ważna jest dla nas współpraca z czołowymi organizacjami sportowymi i sportowcami, bo dzięki temu znamy ich potrzeby i kierunki rozwoju sportu. W oparciu o tę wiedzę ulepszamy każdą nową kolekcję – mówi Igor Klaja, prezes OTCF Sp. z o.o.

Marka 4F została utworzona siedem lat temu przez firmę 4F, która ma ponad dziesięcioletni staż na rynku odzieży sportowej. Obecnie w Polsce funkcjonuje 37 sklepów własnych, 35 sklepów franczyzowych i 80 stoisk shop-in-shop. W ofercie sklepów oprócz odzieży typowo sportowej znajdują się również kolekcje typu casual.

- Obecność marki 4F na ważnych imprezach sportowych przekłada się na sprzedaż w sklepach franczyzowych. Buduje pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów i potencjalnych franczyzobiorców, co, jak można się domyślać, wpływa na zainteresowanie naszymi produktami i konceptem biznesowym - Piotr Beltrani, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju w firmie OTCF.

(mk)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021