12.09.2011

Ada w wielkim mieście

Firma jubilerska Ada Plus wchodzi ze swoją ofertą do dużych miast.

Srebrna biżuteria z firmy Ada Plus jest obecna na naszym rynku od 1996 roku. Sieć sprzedaży liczy ponad tysiąc niewielkich punktów prowadzonych przez odbiorców, którzy sprzedają biżuterię firmy w ramach prowadzonej wcześniej działalności oraz 40 większych stoisk partnerskich, które skupiają się wyłącznie na sprzedaży srebrnych wyrobów Ady Plus. Dotychczas stoiska Ada Plus pojawiały się w mniejszych miejscowościach, teraz firma rozpoczyna ekspansję do większych miast.

Salonik z biżuterią Ada Plus w Lublinie.

Ada Plus rozpoczyna ekspansję do dużych miast. Jedno z pierwszych stoisk powstało w Lublinie.

- W tym roku nasze mini stoiska partnerskie zostały otwarte w sieciach Drogerii Polskich oraz Drogerii Koliber. Przygotowujemy też nowy projekt handlowy i chcielibyśmy, żeby miał swoją premierę na październikowych Targach Franczyza 2011 zapowiada Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy firmy Ada Plus. - Naszą ofertę będziemy kierować do większych partnerów handlowych. Prawdopodobnie na Targach pokażemy również nową wizualizację stoisk Premium.

Stoisko z biżuterią Ady Plus można otworzyć dysponując kwotą nawet 5 tys. zł. Oczywiście z oferty firmy mogą skorzystać osoby, które chcą zainwestować we własny biznes 50 tys. zł, czy 200 tys. zł, bo kwota inwestycji zależy od wielkości tworzonego stoiska. Ada Plus bezpłatnie oferuje swoim partnerom lady i gabloty oraz materiały reklamowe. Firma nie pobiera również opłat wstępnych ani licencyjnych. Lokal, w którym umieszczone będą stoiska Ada Plus, powinien znajdować w okolicy atrakcyjnej pod względem handlowym. Franczyzobiorca otrzymuje od firmy materiały reklamowe, opakowania na biżuterię z logo firmy oraz kompletne stoisko wraz z wyposażeniem, a jego pracownicy przechodzą szkolenie sprzedażowe.

(mak)