22.09.2011

Klienci patrzą na metkę

O pozyskiwaniu do współpracy znanych marek odzieżowych opowiada Paweł Bryniarski, prezes firmy Brand New Products, sieci outletów odzieżowych.

Co robi Brand New Products w celu przyciągnięcia klientów do swoich sklepów?
Od początku 2011 roku kładziemy nacisk na rozwój asortymentu sklepów Brand New Products. Latem nawiązaliśmy współpracę z europejskim dystrybutorem outletu firmy Diesel. Zawarty kontrakt uprawnia nas do sprzedaży końcówek kolekcji Diesel w Polsce, w Czechach i na Litwie. Wcześniej rozpoczęliśmy dystrybucję produktów m.in. marki Mexx, Wrangler, Nike, adidas, Playboy, Mustang, Puma. Od początku 2011 roku na półkach naszych sklepów pojawiło się ok. 10 nowych marek. Elementem polityki zaopatrzeniowej placówek BNP jest System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego. Według niej firma sprzedaje odzież, która pochodzi z kolekcji ubrań dostępnych w tradycyjnych sklepach w ostatnich 12 miesiącach. Regularność dostaw zapewniają umowy z europejskimi dystrybutorami końcówek kolekcji, którzy bezpośrednio współpracują z producentami ubrań.

Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products.

Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Products

Czy pozyskiwanie firm odzieżowych do współpracy jest trudne?
Trzeba spełniać wiele norm jakości i warunków stawianych przez koncerny odzieżowe. Wśród nich jest m.in. silna pozycja marki na rynku, zasięg terytorialny sieci, opinie dotychczasowych kontrahentów, czy odpowiedni poziom obsługi w sklepach. Stabilny rozwój BNP i obecność sieci zagranicą wzbudza zaufanie. Firmy odzieżowe starannie dobierają partnerów biznesowych. Cenią wysoką jakość współpracy, którą jesteśmy w stanie zapewnić. Ciągle nawiązujemy nowe kontakty i pracujemy nad rozszerzeniem asortymentu sklepów, na czym skorzystają również nasi franczyzobiorcy.

rozmawiała (mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0