Klienci patrzą na metkę

Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Products
Czwartek
22.09.2011
O pozyskiwaniu do współpracy znanych marek odzieżowych opowiada Paweł Bryniarski, prezes firmy Brand New Products, sieci outletów odzieżowych.
 

Co robi Brand New Products w celu przyciągnięcia klientów do swoich sklepów?
Od początku 2011 roku kładziemy nacisk na rozwój asortymentu sklepów Brand New Products. Latem nawiązaliśmy współpracę z europejskim dystrybutorem outletu firmy Diesel. Zawarty kontrakt uprawnia nas do sprzedaży końcówek kolekcji Diesel w Polsce, w Czechach i na Litwie. Wcześniej rozpoczęliśmy dystrybucję produktów m.in. marki Mexx, Wrangler, Nike, adidas, Playboy, Mustang, Puma. Od początku 2011 roku na półkach naszych sklepów pojawiło się ok. 10 nowych marek. Elementem polityki zaopatrzeniowej placówek BNP jest System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego. Według niej firma sprzedaje odzież, która pochodzi z kolekcji ubrań dostępnych w tradycyjnych sklepach w ostatnich 12 miesiącach. Regularność dostaw zapewniają umowy z europejskimi dystrybutorami końcówek kolekcji, którzy bezpośrednio współpracują z producentami ubrań.

Czy pozyskiwanie firm odzieżowych do współpracy jest trudne?
Trzeba spełniać wiele norm jakości i warunków stawianych przez koncerny odzieżowe. Wśród nich jest m.in. silna pozycja marki na rynku, zasięg terytorialny sieci, opinie dotychczasowych kontrahentów, czy odpowiedni poziom obsługi w sklepach. Stabilny rozwój BNP i obecność sieci zagranicą wzbudza zaufanie. Firmy odzieżowe starannie dobierają partnerów biznesowych. Cenią wysoką jakość współpracy, którą jesteśmy w stanie zapewnić. Ciągle nawiązujemy nowe kontakty i pracujemy nad rozszerzeniem asortymentu sklepów, na czym skorzystają również nasi franczyzobiorcy.

rozmawiała (mk)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.