Nowe ciacho na babie lato

Fornetti ma w Polsce ponad 300 minipiekarni, z których prawie 250 prowadzą franczyzobiorcy. Otworzenie własnej minipiekarni to inwestycja rzędu 40-60 tys. zł
Niedziela
25.09.2011
Minipiekarnie Fornetti wprowadziły do sprzedaży dwa nowe produkty.
 

W połowie sierpnia firma Fornetti wprowadziła do swojej oferty dwa nowe produkty. Są to strudelki z nadzieniem gruszkowym przyrządzone na cieście półfrancuskim oraz ciastka francuskie z nadzieniem śliwkowym. Urozmaicenie oferty poparte było działaniami promującymi sprzedaż, a w wielu minipiekarniach przeprowadzone zostały degustacje.

Poszerzenie oferty o nowe smaki połączono z promocją wprowadzoną z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Na tę okazję przygotowane zostały materiały promocyjne oraz szkolne gadżety dla najmłodszych klientów Fornetti.

Ostatnio firma zdecydowała się na rozszerzenie swojej sieci sprzedaży wprowadzając do supermarketów mrożone ciasteczka Fornetti Home przeznaczone do samodzielnego wypieku. Od ubiegłego roku były one dostępne w sieci Kaufland, a dzięki dobrym wynikom sprzedaży zagościły także na półkach sklepów Real oraz Alma Market.

Sieć sprzedaży powiększyła się także o punkt w markecie budowlanym Obi w Krakowie, który został przygotowany wg. nowego projektu wizualizacji. Ponadto produkty Fornetti pojawiły się w Galerii Aura w Mielcu.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz